חם ברשת

"הקדוש ברוך הוא ייתן רחמים עליהם": יעל בר זוהר והמפורסמים מתפללים למען החטופים

אייל גולן, יעל בר זוהר, יגל אושרי ועוד קראו ברכה מיוחדת להחזרת החטופים וריגשו את הרשת: הקב"ה ישמור עליהם מכל צרה וצוקה ויוציאם מחושך וצלמוות"

(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)
אא

מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום ליומה ה-90 והמפורסמים ממשיכים להתגייס למסע ההסברה הישראלי וכמובן – תורמים על מנת שהחטופים יחזרו הביתה. הטבח האכזרי של חמאס הוביל לכך ש-133 חטופים נמצאים בשבי וצה"ל עדיין נלחם בגזרה הדרומית והצפונית במטרה לחסל את האיום.

סרטון שהופץ ברשת ביממה האחרונה הצליח לרגש רבים. זמרים וידוענים כמו אייל גולן, יעל בר זוהר, יגל אושרי ועוד, יצאו במסר יחד עם משפחות החטופים הקורא להחזרתם הביתה. את הסרטון יזמה אשלי וקסמן בקשי, שבת דודתה, אגם ברגר, חטופה בעזה.

בסרטון נראים המפורסמים מתפללים למען החזרת החטופים וקוראים "מי שברך": "מי שברך אבותינו, אברהם יצחק ויעקב, יוסף, משה ואהרון, דוד ושלמה, שרה, רבקה רחל ולאה, הוא יברך, ישמור וינצור את אגם בת מרב, ואת אחינו מבית ישראל השבויים, שאנחנו מתפללים עבורם, הקדוש ברוך הוא ייתן רחמים עליהם, ישמור עליהם מכל צרה וצוקה, וישלח ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם, ויוציאם מחושך וצלמוות, וישיבם במהרה לחיק משפחותיהם, ונאמר אמן".

בר זוהר חוותה גם היא טראומה במלחמה. בעלה, המנחה ומגיש הטלוויזיה, גיא זוארץ, גילה כי אחיינו, עילי הי"ד, היה בין הקורבנות של הטבח הנורא ב-7 באוקטובר. באותו זמן, מתברר, זוארץ שהה באיי סיישל יחד עם אשתו. הוא הבין כי מתחולל טבח בדרום הארץ ובמהרה הגיעה אליו בשורת האיוב - אחיינו עילי ז"ל נרצח.

"היינו בסיישל, במקום הכי יפה בעולם. על החוף, טורקיז, קוקוסים. פתאום הגיעה ההודעה הזו שלא מוצאים אותו", סיפר לאתר וואלה. "מפה התחיל בעצם כדור שלג של נעדר, כל הנוף הזה הפך להיות לא רלוונטי וחסר טעם. הסתגרנו בחדר, היינו 12 שעות בחדר, שולחים את הילדים החוצה כדי שהם לא יקלטו מה קורה", הוא סיפר לאתר וואלה. "הדבר הראשון שרצינו זה לחזור הביתה. עלינו על המטוס כשידענו שעילי נעדר וכשנחתנו הוא כבר  נרצח. אני לא יכול להגדיר במילים מה שזה עשה לי, למשפחה שלי, לאחותי, לאימא שלי, ליעלי".

תגיות:חטופיםיעל בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה