חם ברשת

ג'רי סיינפלד בישראל: "חיי החטופים בסכנה מיידית"

אחד הקומיקאים הגדולים בעולם נחת בארץ כדי להביע סולידריות ונפגש עם משפחות החטופים. תמיכתו מצטרפת לזו של השחקן היהודי דיוויד שווימר ולשחקן סשה ברון כהן

(צילום: מטה המשפחות)(צילום: מטה המשפחות)
אא

מסע ההסברה של יהודים מפורסמים מרחבי העולם נמשך. אמש (שלישי) נחת בישראל אחד הקומיקאים הגדולים בעולם בכל הזמנים, ג'רי סיינפלד. עם נחיתתו בישראל, סיינפלד ומשפחתו הגיעו למטה המשפחות לפגישה מרגשת עם נציגי משפחות החטופים ועם חטופים ששבו מעזה.

סיינפלד אמר למשפחות כי הוא "חש מחויבות עמוקה להעלאת המודעות בכל העולם לנושא החטופים אשר חייהם בסכנה מיידית". למשמע הסיפורים, סיינפלד ומשפחתו התרגשו מאוד וניכר כי הושפעו עמוקות מהחוויות ששמעו מבני המשפחות ומהשבים.

ממטה המשפחות נמסר בתגובה: "אנו מודים למשפחת סיינפלד היקרה על ביקורם המרגש במטה המשפחות ותמיכתם המוחלטת במשפחות החטופים. אנו בטוחים כי תמיכתם תהווה צעד משמעותי וחשוב במשימתנו המשותפת להחזרתם המיידית של כולם הביתה בחיים".

זאת ממש לא הפעם הראשונה שסיינפלד מתייצב לצד ישראל. לאחרונה הוא הפתיע כששיתף כי הוא גר בקיבוץ כשהיה בן 16, והודה כי לבו נשבר מהאירועים בישראל. הוא כתב: "אני תמיד אעמוד לצד ישראל והעם היהודי".

תמיכה נוספת הגיעה מהשחקן היהודי דייוויד שווימר, שכתב כי "חמאס הוא ארגון טרור, ביום שבת ה-7 באוקטובר התרחש טבח נורא מלא במעשי זוועה, כל ניסיון להצדיק אותו הוא אנטישמי ולא ניתן למחילה, אפשר להתנגד למדיניות הישראלית ולתמוך בזכות ההגדרה העצמית של הפלסטינים בזמן שמגנים את חמאס".

השחקן היהודי, סשה ברון כהן, פרסם את תמונות חטופים. תמיכה אחרת, שלא מפורסם שאינו יהודי, הגיע מהבמאי קוונטין טרנטינו, שמתגורר בימים אלה בתל אביב. הוא הלך לבקר חיילים בבסיסים בדרום והגיע כדי להזדהות ולהעניק תמיכה לישראל.

תגיות:חטופיםג'רי סיינפלד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה