מעניין

ויראלי: שיתפה תמונה של הארוחה וקיבלה חשבון של 223 אלף שקל

התקשורת בסין בהלם: בחורה מקומית העלתה לרשת תמונה של ארוחה, אבל הטעות הזאת עלתה לה במאות אלפי שקלים. זו הסיבה

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לאכול במסעדת יוקרה זה עסק די יקר – לפעמים החשבון יכול להגיע למאות שקלים לסועד, ואף יותר מכך – תלוי אם מדובר במסעדת מישלן או במסעדת שף מפורסמת. לצעירה סינית ארוחה כזאת עלתה ביוקר: 223 אלף שקל, ולא בגלל שהיא בחרה במנות מיוחדת, אלא בגלל טעות אחת שעלתה לה ביוקר.

הבחורה, שזוהתה בשם משפחתה וואנג, נהנתה מארוחה יוקרתית אמנם במסעדה בקונמינג שממוקמת שבדרום סין. היא השתמשה באפליקציה הסינית WeChat ושיתפה את עוקביה בכל מה שאכלה. בזמן שהיא עשתה זאת, היא לא ידעה איזו טעות קטנה, אבל גדולה, היא עשתה.

כשניגש המלצר לשולחן, הוא הגיש לה חשבון מפלצתי של 430 אלף יואן (כ-223 אלף שקל). הבחורה שפשפה את עיניה ולא האמינה. היא הייתה בטוחה שמדובר בטעות, אלא שלמלצר היה הסבר למספרים האלה.

מסתבר שהתמונה שהעלתה כללה קוד QR של השולחן שלה. בקוד הזה היא וחברתה השתמשו כדי להזמין את הארוחה. אנשים אחרים ראו את הקוד, והזמינו מנות רבות על חשבונה. מתברר כי היא שיתפה את התמונה עם חבריה הקרובים, אך כמה מהם שנחשפו לפוסט שלה, החליטו להוסיף כמות עצומה של אוכל לחשבון. כך, הצעירה הסינית שביקשה חשבון התבקשה לשלם על כל המנות שהוזמנו בשמה, מבלי שידעה על כך.

על פי דיווח בסין, חלק מעוקביה הוסיפו להזמנה לא פחות מ- 2,580 מנות, כולל דגים, מרקים ומנות אחרות. הבחורה הבינה את טעותה ומחקה את התמונה מהרשת – אך המשיכה להיות מוצפת בהזמנות.

אז מה קרה בסוף? בעלי המסעדה ריחם עליה. הוא הבין את הטעות שעשתה ונתן לה לעזוב בלי לשלם. לפי הדיווח, הבחורה הסינית עברה עוד קודם לשולחן אחר, וכך הבדילו בין ההזמנה המקורית שלה לבין ההזמנות המזויפות.

בשל התקרית, המסעדה שינתה את מערכת ההזמנות, וכעת ניתן להזמין רק אם אתה נמצא בסמוך לקוד, ולא תוכל להפעיל אותו מרחוק.

תגיות:ארוחהסין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה