חדשות עולם הילדים

רק למנויי עולם הילדים: היום בחצות - הגרלה אחרונה על 300 ₪ לקניית צעצועים

פעם שישית ברציפות: מנויי עולם הילדים נכנסים להגרלה בענקית הצעצועים קינדר טויס. הצטרפו עכשיו ב-15 ₪ לחודש הראשון

אא

משפחת פלד, משפחת דדון ומשפחת בוזגלו - המשותף להן זו הזכייה בהגרלות מתנת עולם הילדים. "כבר שנה וחצי שאני וארבעת הילדים מנויים לעולם הילדים, ואנחנו נהנים מכל רגע! יש אצלכם כל מה שילדים אוהבים: סיפורי קומיקס, משחקים, סרטים, והכל מפוקח ועם ערך מוסף. אני יכולה לתת להם יד חופשית להיכנס לעולם הילדים ולהיות רגועה", משתפת אותנו משפחת דדון.

משפחת פלד, הזוכה בהגרלה הראשונה, השאירה הודעה מרגשת: "הלכנו עם הילדים ל"קינדר טויס" כדי לממש את הזכיה, ויצאנו עם משחקים שהילדים שלנו בחרו כדמי חנוכה. ישר כח לכם!".

בששת השבועות האחרונים, עולם הילדים מבית הידברות יצא במיזם חגיגי במיוחד: בכל יום ראשון בחצות, נערכה הגרלה בין כל המנויים, על שובר מתנה בסך 300 ₪ בחנות הצעצועים האהובה על הילדים: קינדר טויס. מה אפשר להכניס ב-300 ₪? קופסת פליימוביל ענקית, אולי אפילו שתיים. עגלת בובה מפוארת + בובה מתוקה. ספרים מנגנים, משחק קפלות, משחק מגנטים, מרוץ מכוניות, קורקינט לכל ילד, משחקי חברה בשפע. רק צריך את המקום בבית בשביל כל הטוב הזה.

היום בחצות תתקיים ההגרלה האחרונה. אנחנו לא יודעים מי יזכה, אבל אנחנו יודעים שלכל אחד ממנויי עולם הילדים יש אפשרות לזכות. כל המנויים הוותיקים והחדשים נכנסים אוטומטית להגרלה. תזכרו, ההגרלה המדהימה הזו היא רק בונוס לחוויה שמחכה לכם בעולם הילדים: עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון תחומי עניין, מאות משחקים דיגיטליים משוכללים מעשירי ידע עולם ואלפי סרטים וסדרות חינוכיים ומרתקים לילדים שלכם.

הזוכים, יחד עם אלפי מנויים נוספים נהנים מפלטפורמה דיגיטלית ייחודית מבית הידברות, שמעניקה שעות של תעסוקה וכיף לילדים, במיוחד בימים קרירים של שגרת החורף. מנויי עולם הילדים רגועים, הם יודעים שהילדים שלהם זוכים ללמוד ערכים ויהדות בדרכים יצירתיות וחוויתיות במיוחד, בעזרת משחקים דיגיטליים, הצגות מרתקות והדרכות יצירה.

הירשמו עכשיו והיכנסו להגרלות >>

מוזמנים לבקר באתר קינדר טויס ולהתחיל לחלום לחצו כאן >>

תגיות:הגרלהעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה