חם ברשת

גיא זוארץ: "כל החג ניסיתי להעסיק את עצמי בהדלקת נרות"

המנחה סיפר: "כולנו התפללנו וממשיכים להתפלל לניסים, לנפלאות, לבשורות טובות ודברים טובים שיגיעו עד אלינו. שהמדינה הזאת תזכה לאור שאנחנו כל כך ראויים לו"

(צילומים: אורן בן חקון / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: אורן בן חקון / פלאש 90, shutterstock)
אא

המנחה והשחקן גיא זוארץ חווה אובדן גדול ב-7 באוקטובר. אחיינו נרצח בסמוך לקיבוץ רעים. זוארץ כבר בכה בשידור כאשר הקריא מכתב שכתב, ומאז – הוא מנסה לסייע לאחרים ומופיע בפני חיילים.

בפוסט שהעלה לאינסטגרם בסוף השבוע צירף זוארץ תמונה של חנוכייה מלאה. "נר אחרון של חנוכה. איזה חג זה היה, כל כך שונה ממה שאנחנו רגילים אליו כל שנה… כל החג ניסיתי להעסיק את עצמי בעשייה, בהדלקות נרות ובהרבה אנשים טובים שהקיפו אותי", כתב. "כולנו התפללנו וממשיכים להתפלל לניסים, לנפלאות, לבשורות טובות ודברים טובים שיגיעו עד אלינו, אמן. שבזכות החג הזה, כל החטופים ישובו הביתה, כל הפצועים שלנו יזכו לרפואה שלמה וכל החיילים שלנו יחזרו לשלום. שהמדינה הזאת והעם המדהים שלנו יזכו לאור שאנחנו כל כך ראויים לו".

"את הנר האחרון של החג הדלקתי יחד עם החברה המדהימים של 'תקווה ומרפא', עמותה מדהימה שמשמחת ומלווה חולים וביחד הם מעניקים להם אושר וחיוך על הפנים. כל כך שמחתי לפגוש היום את כל הילדים המתוקים עם העיניים הטובות ואת הצוות הרפואי המדהים שעושה לילות כימים עבור כולנו, מגיע להם אור, מגיע לנו אור. הטוב בדרך אלינו…".

רק לאחרונה הפתיע זוארץ כשהנחה וזר בחתונה של זוג שהתחתן במהלך המלחמה, כשמאות לוחמים משתתפים באירוע. "במהלך תקופת הלחימה עוז נפצע בעזה. לאחר הפציעה המג"ד שלו החליט שהוא דואג לזה שעוז יתחתן, וכמה שיותר מהר. המג"ד דאג להדרכת חתן בתוך עזה, והפיק את החתונה המרגשת מרחוק כדי שברגע שעוז יצא מזה הוא ונועה בחירת ליבו יינשאו", סיפר. "בטקס מרגש מוקפים ב-500 חיילי גבעתי מהפלוגה של עוז ועם המשפחה והאהובים של הזוג היקר הזה, אתמול הם נישאו בחתונה עוצמתית ומרגשת. תודה על הזכות להנחות לכם את הטקס הבלתי נשכח הזה ולשיר לכם את השירים שמרגיש שנכתבו בדיוק עבורכם".

 

תגיות:גיא זוארץחנוכיהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה