חדשות עולם הילדים

אמיתי המספר בהצגה מיוחדת לחנוכה: "קרבות המכבים"

חדש בעולם הילדים! מופע של אמיתי המספר לכבוד חנוכה, בנוסף למגוון תכנים עשיר ומרתק. חודש ראשון ב-8 ₪ בלבד

אא

מי לא מכיר את אמיתי המספר, האיש והאגדה שיוצר ומפיק סיפורים ומופעים במיוחד לילדים? את דרכו התחיל אמיתי כמורה בבית הספר, בסיפורים שהיה מקליט ושולח לתלמידיו. עד מהרה, הורים נוספים ביקשו להצטרף ולקבל את סיפוריו, מה שהפך ללהיט. לאמיתי חוש רטוריקה מדהים שמרתק את הילדים לאורך כל הסיפור ולכבוד חנוכה הוא מגיש מופע מיוחד: מעטים מול רבים - איך ניצחו המכבים את היוונים? סיפור נס ההצלה של המכבים הצדיקים מול היוונים הרשעים. 

בהצגה משלב אמיתי מגוון רקעים, דמויות, תלבושות ובובות הצגה חמודות, ומספר את סיפור החנוכה מזווית חדשה ומרתקת. ההיסטוריה ממש קמה ועומדת כאשר מקשיבים לאמיתי המספר, וכמעט אפשר להרגיש כאילו אנחנו נמצאים שם, בתקופה העתיקה. אמיתי משלב הרבה מסרים של אמונה בהצגות ובסיפורים, כי בסוף זה מה שהכי חשוב לנו ההורים: שהילדים שלנו יעבירו את הזמן בהנאה, ועם תכנים איכותיים. 

עולם הילדים דואג להביא לכם את התכנים הכי טובים והכי מעניינים עבור הילדים שלכם: אמיתי המספר, תיאטרון חושן, חננאל הצייר ועוד. הכל כדי שחנוכה יעבור עליכם בנעימים וברוגע. ועכשיו, לכבוד החג, יצאנו במבצע משתלם במיוחד! גם מנוי לחודש ראשון ב-8 ₪ בלבד, וגם קורס הדרכה להורים של הרב זמיר כהן - איך לגדל ילדים בעידן המודרני.

עולם הילדים הוא פלטפורמה שתעניק לילדים שלכם שעות רבות של תעסוקה בימי חופשה כמו בימי שגרה, והכל מתוך הנאה מרבית וחוויה איכותית ושמורה. אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים, וכמובן: כניסה אוטומטית לכל הגרלות עולם הילדים!

והכל במחיר מבצע מיוחד: במקום 35 ₪ לחודש, רק 8 ₪ לחודש הראשון בעולם הילדים. המבצע לחנוכה בלבד.

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>

תגיות:עולם הילדיםאמיתי המספר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה