חם ברשת

אילנית לוי נשברת: "פרצופן האמיתי והמכוער. עאלק נאורות ומשכילות"

מגישת הטלוויזיה נשברת מול עוקביה באינסטגרם: "תמיד ידעתי שיש אנטישמים בעולם. אבל ה-7 באוקטובר פשוט הוציא את כל החלאות החוצה. כל הרפש של המזויפים האלה"

(צילומים: משה שי, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: משה שי, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

המפורסמים הישראלים מרבים לאחרונה להביע את דעתם בנוגע ללחימה ברשתות החברתיות. רובם מספרים איך הם מתמודדים עם המצב, אחרים שותפים להרמת המורל הלאומי באופן אקטיבי יותר, אבל מה שבטוח – מאות משפיעני רשת ומפורסמים ישראלים תורמים למסע ההסברה ברחבי העולם.

המגישה אילנית לוי שיתפה בסוף השבוע את רגשותיה באינסטגרם ולא חסכה מעוקביה דבר. "עברו חודשיים מאז ה-7 באוקטובר", כתבה. "מרגישה כאילו אני חיה את אותו יום ואני עדיין מחכה להתעורר ליום ראשון מהסיוט שלא רוצה להיגמר, הלוואי וזה היה רק סיוט".

בהמשך היא הסבירה: "עברו חודשיים. הזמן עבר לו, 60 יום חלפו להם אבל אנחנו עדיין שם". לוי, רעייתו של אלירז שדה, הוסיפה גם אימוג'י עם לב שבור ושיתפה קטע בו הנשיאות של שלוש מהאוניברסיטאות החשובות בארה"ב מסרבות לתמוך בישראל ולא מוכנות לגנות את קריאות התמיכה ברצח העם היהודי. לוי בחרה לבקר את המילים "תלוי קונטקסט", בו השתמשו המנהלות.

"תמיד ידעתי שיש אנטישמים בעולם", כתבה לוי. "אבל ה-7 באוקטובר פשוט הוציא את כל החלאות החוצה. כל הרפש של המזויפים האלה, 3 נשים עאלק נאורות, פלורליסטיות, משכילות, חשובות, פשוט בושה וחרפה! בושה שנשים הנמצאות בתפקיד כזה משמעותי ומשפיע באומה החשובה בעולם על הדור הבא, זהו פרצופן האמיתי והמכוער. אלו הדעות האנטישמיות, החשוכות והמסוכנות שלהן. אמן תעופו אחת אחת טיפשות! נשיאות של אוניברסיטאות – איך? איך? איך? עולם מטומטם!".

בתוך כך, נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה, ליז מגיל, הודיעה הלילה על התפטרותה. זה קרה ארבעה ימים לאחר עדותה בקונגרס, שבה התחמקה מלענות בפירוש האם יש סנקציות כלפי סטודנטים שקוראים לרצח יהודים. בסרטון שפרסמה טרם התפטרותה, התנצלה מגיל ואמרה: "באותו רגע, הייתי מרוכזת במדיניות ארוכת השנים של האוניברסיטה שלנו, המותאמת לחוקת ארה"ב, שאומרת שדיבור לבדו אינו בר עונשין. לא הייתי בפוקוס, אבל הייתי צריכה להיות. קריאה לרצח יהודים היא אחת מהקריאות הכי נוראיות שבני אדם יכולים לעשות. זה רוע".

תגיות:הסברהאילנית לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה