חדשות בארץ

"סבתא שמעה בשבי על כך שבנה נרצח"

בני משפחת מונדר התקבלו בהתרגשות בבית החולים שניידר, וסיפרו על כך שהיו כל הזמן יחד. הסבתא עודכנה בשבי על כך שבנה נרצח

בני משפחת מונדר באיחוד המרגש. (צילום: דוברות שניידר)בני משפחת מונדר באיחוד המרגש. (צילום: דוברות שניידר)
אא

מחזות מרגשים ביותר נראים ביממה האחרונה בין כותלי בתי החולים שקלטו את החטופים ששוחררו. אחד הסיפורים הבולטים הוא סיפורה של משפחת מונדר מניר עוז שהתאחדה יחד עם הסבתא רותי, בתה קרן ובנה של קרן – אוהד בן התשע. קרן ואוהד הם תושבי כפר סבא, אך בשבת בה ארע הטבח היו בביתם של הסבא והסבתא בניר עוז, ונחטפו לעזה. יחד איתם נלקח גם הסבא אברהם שטרם שוחרר.  

בני המשפחה קיבלו את רותי, קרן ואוהד בבכי ובהתרגשות עצומה בבית החולים ואף סיפרו על כך שמצבם של כולם טוב. הם זקפו זאת לטובת העובדה שבמשך כל 49 הימים היו שלושתם יחד (כך לפי סיפוריהם של החטופים). קרובי המשפחה דיווחו כי "הם לא השתנו", ואף ציינו כי אוהד כבר הספיק לתאם עם חבר שיבוא לבקר אותו בבית החולים, ואילו קרן ביקשה שיסייעו לה להשיג טלפון, כרטיס אשראי ומשקפיים.

אחד הדברים שבני משפחת מונדר חששו לגביהם היה איך לספר לרותי על כך שבנה רועי נרצח בטבח בניר עוז. בת דודתה של קרן, אסנת מאירי, סיפרה על כך: "התלבטנו כל הזמן איך לספר לה שבנה רועי נרצח, אך נדהמנו לגלות שהם כבר ידעו על כך, הם שמעו זאת ברדיו, בזמן שהיו בשבי".

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא בה מתגוררת משפחתו של אוהד מונדר, הזכיר לכולם: "הבטחנו לחגוג לאוהד יום הולדת כשישוב, ונקיים".

תגיות:חטופיםמשפחת מונדרניר עוז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה