חדשות בעולם

חברת התעופה השעתה טייס שכינה את מחבלי חמאס "אנשים אמיצים"

יונייטד איירליינס האמריקנית הודיעה לטייס איברהים מוסלם כי הוא מושעה עד החלטה אחרת בעניינו. הביע תמיכה בחמאס ביום הטבח, באמצעות פרסום פוסט ברשת חברתית

אילוסטרציה (צילום: Moshe Shai/FLASH90)אילוסטרציה (צילום: Moshe Shai/FLASH90)
אא

העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח היום (רביעי) כי חברת התעופה האמריקנית "יונייטד איירלינס" החליטה להשעות טייס בחברה, אחרי שפרסם ברשתות החברתיות פוסט תמיכה בחמאס. הטייס, איברהים מוסלם, העלה פוסט ביום הטבח בשמחת תורה, וכינה בו את מחבלי החמאס "אנשים אמיצים שסבלו עשרות שנים מכיבוש".

עוד כתב: "תקשורת ההמונים מטופלת בצורה פוליטית ומוטה כדי להראות נרטיב לא כובש של פלסטין. התקפות ה-7 באוקטובר, בהן נראו תינוקות נשרפים בחיים, לא היו ללא התגרות מהצד השני".

בחברת התעופה הודיעו על השעייתו עד החלטה אחרת. בהודעת החברה נכתב: "נכון לרגעים אלו הטייס הוצא משירות עם המשך תשלום שכרו. אנו בוחנים את הנושא והמשך עבודתו בחברה".

נוסיף כי במקרה אחר, ימים אחרי הטבח, טייס חברת התעופה אייר קנדה הושעה בשל אמירות נגד ישראל. הטייס העלה תמונות של עצמו חובש כובע של אייר קנדה ועוטה צעיף של פלסטין. בתמונה אחרת הוא נראה משתתף בהפגנה נגד ישראל ועומד לצד כרזה עליה נכתב: "ישראל - היטלר גאה בך. מדינת טרור". בנוסף, פרסם הטייס הודעה הקוראת להשתתף בהפגנה בתמיכה בעזה ב-8 באוקטובר לצד הכיתוב: "לעזאזל ישראל, שתישרף בגיהינום". בהפגנה אחרת הוא נשא כרזה עליה צויר אדם המשליך את דגל ישראל לפח ועליה נכתב: "שמור על העולם נקי".

תגיות:תמיכה בטרוריונייטד איירליינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה