חם ברשת

ארז טל: "אשמח שכל מחבל חמאס ימות כמה שיותר מהר"

מנחה הטלוויזיה נפגש עם משפחות החטופים ושיתף: "ברור שיהיה מחיר, גבוה, אבל עדיף לשלם אותו עכשיו מאשר להצטער אחר כך"

(צילומים: פלאש 90, shutterstock)(צילומים: פלאש 90, shutterstock)
אא

משפחות החטופים צועדות בימים האחרונים במחאה לשחרור יקיריהן שנלקחו בשבי. העסקה עם חמאס עדיין לא יצאה לפועל, ויש לחץ גדול על הקבינט לאשר אותה.

מנחה הטלוויזיה ארז טל הצטרף לצעדה של המשפחות, ושיתף בנוגע לתחושות שלו: "חשבתי על זה שב-7 באוקטובר חטפנו כזאת סטירה, כזאת השפלה, שהתגובה הטבעית שלנו זה הרצון לכסח להם בעזה את הצורה ולהראות להם מה זה. וצה"ל באמת עושים את זה מצוין. ואתה יודע מה? ככה צריך".

טל, שלא מרבה לדבר על פוליטיקה, העלה עוד נקודה. "אבל מה עם החטופים? פתאום הבנתי שיש כאלה שבאיזה שהוא מקום כועסים על משפחות החטופים, כי הם מזכירים לנו את ההשפלה, את הסטירה שחטפנו, את זה שקשישים וילדים נחטפו כי הפקרנו אותם. והמדינה שהפקירה אותם חייבת להחזיר אותם. מה יותר חשוב - להציל ישראלים או לכסח את האויבים?".

בהמשך, הוא התייחס למטרות שהגדירה הממשלה, מיטוט החמאס ושחרור החטופים, וטען כי הסדר צריך להיות הפוך – קודם שחרור החטופים ורק אחר כך למוטט את החמאס. "החיים של האחים שלי יותר חשובים לי מהמוות של האויב שלי", סיכם, "ותאמין לי שאני הכי אשמח שכל מחבל חמאס ימות כמה שיותר מהר. ברור שיהיה מחיר, גבוה, אבל עדיף לשלם אותו עכשיו מאשר להצטער אחר כך".

תגיות:חטופיםחמאסמחבליםארז טל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה