חדשות בעולם

הזמר הצדיק את טבח חמאס, המלונות ביטלו את הזמנתו: "החדר שלך עובר שיפוץ"

סולן להקת פינק פלויד הקל ראש בכך שנרצחו תינוקות בטבח. בתגובה, שני מלונות בארגנטינה, שם הוא צפוי להופיע בשבוע הבא, ביטלו את הזמנתו. בעבר טען כי ישראל "מביימת" את התקפות הטילים של חמאס

הזמר רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)הזמר רוג'ר ווטרס (צילום: shutterstock)
אא

סולן להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, מצדיק מאז תחילת המלחמה את הטבח האכזרי של חמאס ומגנה את ישראל. רק לפני מספר ימים הוא טען שארגון הטרור "לא ערף ראשי תינוקות" וכעת מגיעה הנקמה: שני מלונות בבירת ארגנטינה, בואנוס איירס, שם הוא יופיע עם להקתו בשבוע הבא, ביטלו את הזמנתו.

"ביטלו את ההזמנות שלי לשני המלונות", אמר. "הם אמרו לנו שאין להם חדרים. בהתחלה הזמנו חדרים במלון FAENA ואז הם אמרו לנו שהם מבטלים את ההזמנה בטענה שהחדר עובר שיפוץ. חה, חה! הרי ברור שהלובי הישראלי עומד מאחורי העניין. זה פתטי. במלון השני הם אישרו את ההזמנה ל-10 חדרים ואז הם ביטלו גם כן". משני המלונות לא נמסרה תגובה לעיתון.

ווטרס לא נחשב למי שרק מביע הזדהות עם חמאס. הוא אחד הפעילים האנטי-ישראלים הבולטים מאז המלחמה ומנהל קמפיין של ממש נגדה. ישראלים רבים נוסעים להופעותיו. כעת, ייתכן שישראלים רבים יחרימו את הלהקה וימנעו מלהאזין לשיריה בעקבות דבריו.

אגב, בראיון שערך בריאיון לפודקאסט לפני כשבועיים, ווטרס כינה את התקפת הטילים של חמאס על ישראל ביום התקיפה בחג כ"דגל כוזב" שביימה ישראל. הוא טען שהעובדה שישראל לא ידעה מראש על ההתקפה מעוררת חשד.

ווטרס, 80, הגדיר את עצמו כ"מתנגד הציונות". הוא טען בעבר כי חמאס "מחויבים מוסרית וחוקית להתנגד לישראל" ולתקוף אותה.

תגיות:חמאסטבחאנטישמיותרוג'ר ווטרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה