חם ברשת

גילה אלמגור נגד "בצלם": "שלום אפשר לעשות רק עם פרטנר"

השחקנית וכלת פרס ישראל גילה אלמגור יוצאת נגד ארגון "בצלם" שבו הייתה חברה בעבר, על רקע הכפשות הארגון על חיילי צה"ל שפועלים בעזה נגד מחבלי החמאס ימ"ש

אא

על רקע ימים לא פשוטים שעם ישראל חווה כיחידים וכקולקטיב - השחקנית גילה אלמגור יוצאת קבל עם ועדה נגד ארגון 'בצלם' שבו הייתה חברה לפני שנים, תוך שהיא מגנה בתוקף את השימוש שהוא עושה בשמה, עדיין. 

בתוך דבריה מבהירה כלת פרס ישראל כי "כבר שנים שאינני חברה ב'בצלם', למרות שממשיכים להציג אותי ככזו באתר. אינני משוייכת אליו בשום צורה. שלום אפשר לקיים רק עם פרטנר", היא מסבירה תוך שהיא מביעה זעזוע עמוק מההאשמות של הארגון המתועב כלפי חיילי צה"ל. 

בעבר פנתה נכדתה סופי כרמון בבקשה בכתב לארגון, שיסיר את חברותה מהאתר. "גילה עובדתית אינה חברת מועצה ב'בצלם' כבר שנים רבות, לא משויכת למסרים או לפעילות שלו". 

קולה של אלמגור עולה שוב לכותרות מאחר ובימים האחרונים עלו מספר האשמות קשות נגד החיילים שלנו, שכל "חטאם" הוא שהם מגנים על המדינה מול מחבלים שכל רצונם הוא להרוג ולזרוע הרס ודם. 

יו"ר תנועת "אם תרצו", מתן פלג, שבה חברה גם נכדתה של אלמגור, הודה לאלמגור על ההתנערות מארגון "בצלם" ועל הדברים שביטאה כנגדם. "ימים אלו מחייבים אותנו להניח את כל המחלוקות וכל המשקעים בצד במטרה לאחות את החברה הישראלית, ולחזק אותה נגד הטרור. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מפועלו של ארגון אשר לא מפסיק להכפיש את חיילי צה"ל ואף מתפרנס מזה. לקן הביקורת שלנו על בצלם לא תיפסק גם בימים אלו", הוא מסכם. 

תגיות:בצלםאנטיגילה אלמגור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה