חדשות בארץ

דודה של החטופה עמית בוסקילה: "מאמינים בקדוש ברוך הוא שיעשה לנו נס גלוי"

לרגל יום הולדתה ה-28 אותו חגגה בשבי האויב - דודה של החטופה עמית בוסקילה, לא מאבד תקווה לשובה בקרוב, בריאה ושלימה למשפחתה - שמחזיקה באמונה בקב"ה בכל הכוח, גם כעת

אא

לרגל יום הולדתה ה-28 אותו חגגה בשבי האויב - דודה של החטופה עמית בוסקילה, לא מאבד תקווה לשובה בקרוב, בריאה ושלימה למשפחתה - שמחזיקה באמונה בקב"ה בכל הכוח, גם כעת.

בראיון לעודד בן עמי בערוץ קשת 12 אמר שמעון אטיאס דברים מרגשים על אחייניתו, אותה הוא מקווה לפגוש ממש בקרוב אי"ה בריאה ושלימה. "אנחנו היום מציינים את יום ההולדת ה-28 של עמית, האחיינית האהובה שלי, של כולנו, של כל עם ישראל", אמר אטיאס בראיון. "אנחנו מאוד מתגעגעים לעמית. עוברים עלינו ימים מאוד קשים. אנחנו מבינים שהיא נחטפה, ככל הנראה פצועה, ואנחנו מאוד מקווים שהיא טופלה ושמצבה טוב".

בתוך דבריו אמר אטיאס כי הם "מייחלים ומתפללים יחד עם כל העם שעמית תחזור אלינו בריאה ושלמה יחד עם כל החטופים בעזרת השם. אנחנו עוברים ימים מאוד לא קלים. הלילות שלנו ללא שינה, הבית לא מתנהל, אנחנו במצב של משרה מלאה סביב השעון".

עוד הוסיף וסיפר כי את חגיגת יום ההולדת שלה חגגה המשפחה 'כרגיל', עם בלונים, עוגה ואפילו כתר כדי "להעביר לה את האנרגיות שלנו שאנחנו איתה, חוגגים לה  למרות שהיא לא איתנו. אנחנו מחכים לחגוג לה את מסיבת ההודיה, שבעזרת השם היא תשתחרר ותחזור אלינו בריאה ושלמה. אנחנו הולכים היום בערב להפריח בלונים בקריית גת ולשיר לה שירי יום הולדת. אני מבקש מכל מי ששומע אותי להתפלל למענה ולמען החטופים. התפילות מאוד עוזרות. אנחנו מאמינים בקדוש ברוך הוא שיעשה לנו נס גלוי, ואנחנו מבקשים מכל אומות העולם ומראש הממשלה ומכל השרים - לעשות כל שביכולתם כדי להחזיר לנו את עמית היקרה".

תגיות:אמונהחטופה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה