סלבס בהתחזקות

מתחזק? הזמר רותם כהן עלה לשיר עם ציצית

הזמר האהוב הופיע בפני חיילים בבסיס בעוטף עזה יחד עם עופר לוי ובירך "שהחיינו". זו הפעם הראשונה שכהן לובש ציצית. ומה עשה סטטיק?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זמרים רבים מגיעים בימים האחרונים לבסיסי צה"ל כדי לשמח חיילים. פאר טסי, אייל גולן ואחרים עורכים הופעות בבסיסים ברחבי הארץ במטרה לעלות את המורל הלאומי. גם הזמר רותם כהן נרתם לטובת החיילים. הוא החליט לנצל את הזמן שהתפנה מביטול ההופעות שלו ולשמח חיילים בבסיסים.

כהן הופיע ביום שני בפני לוחצי צה"ל בבסיס צבאי בעוטף עזה, זאת לצידו של הזמר עופר לוי. במהלך ההופעה, כהן לבש ציצית ובירך "שהחיינו", כאשר עופר לוי שחזר בעצמו בתשובה כיסה את ראשו לצורך הברכה. אחרי לבישת הציצית אמר כהן: "הכהן והלוי ביחד, מאותו השבט".

אפרופו זמרים, גם הזמר סטטיק הצטרף השבוע למסע ההסברה כשהעלה לרשתות החברתיות סרטון עם הכיתוב "האם ישראל מדינת אפרטהייד?". הסרטון שולל את טענות הפלסטינים לאפליה נגד השפה הערבית או איסור על ערבים ללמוד באוניברסיטאות בארץ ועוד שלל טענות לא נכונות.

בהמשך פרסם נתון מדהים נוסף, לפיו מנהיג החמאס, יחיא סינוואר, למד שני תארים בזמן שהותו בכלא הישראלי. בהמשך ציין הזמר כי הטיעון שלערבים אסור לבחור לרשויות המקומיות לא נכון. הוא הוסיף כי הם גם יכולים להיבחר.

גם הזמר אביב גפן נרתם לטובת ההסברה כאשר השבוע הוא התקוטט עם רוג'ר ווטרס, סולן להקת פינק פלויד, שטען כי "הישראלים המציאו סיפורים על עריפת ראשים של תינוקות". ווטרס נשאל אם הוא מצדיק את הטבח וענה: "אנחנו לא יודעים מה הם באמת עשו. אבל האם זה היה מוצדק להתנגד לכיבוש? כן. אבל שוב, זו אמנת ז'נבה. באופן מוסרי הם מוכרחים להתנגד לכיבוש שהחל בשנת 1967. זו חובתם". גפן פרסם תמונה של ווטרס כשעליה צלב קרס וכתב: "לראות אותך זה כמו לראות פרח נבול באגרטל".

תגיות:ציציתרותם כהןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה