חם ברשת

יוסף חדאד לשחקנית שצידדה בפלסטינים: "את פעילת זכויות אדם והתעלמת מגופות שחוללו?"

פעיל ההסברה כתב לאנג'לינה ג'ולי שטענה כי "מה שקרה בישראל הוא מעשה טרור, אבל חיים תמימים אבדו בהפצצה בעזה": "חמאס מתחבאים מתחת לבתי חולים ובכוונה משגרים טילים מאוכלוסייה אזרחית. כנראה שיש כמה פרטים ששכחת. הנה הם"

(צילומים: Erik Marmor / Flash90, shutterstock)(צילומים: Erik Marmor / Flash90, shutterstock)
אא

מאז תחילת המלחמה, פעיל ההסברה יוסף חדאד לא מפסיק להגן על ישראל. בסוף השבוע הוא החליט להגיב לתומכים בפלסטינים, כולל השחקנית אנג'לינה ג'ולי שלדבריה "ישראל רוצחת משפחות שלמות, מענישה נשים וילדים ועושה דה-הומניזציה" למיליוני פלסטינים. עוד היא הוסיפה כי "מה שקרה בישראל הוא מעשה טרור, אבל זה לא יכול להצדיק את החיים התמימים שאבדו בהפצצת אוכלוסייה אזרחית בעזה, שאין לה לאן ללכת, אין לה גישה למזון ומים, אין אפשרות לפינוי ואפילו לא את זכות האדם הבסיסית לחצות גבול כדי לחפש מקלט. עזה היא בית סוהר פתוח כבר קרוב לשני עשורים והופכת במהרה לקבר אחים".

"אנג'לינה ג'ולי היקרה", כתב חדד לכוכבת, "הדאגה שלך לאזרחים ברצועת עזה הגיעה לישראל והלבבות של כולנו התמלאו בחמלה. רק דבר אחד, נראה ששכחת פרטים חשובים שאולי תרצי לדעת. ישראל אכן תקפה את מחנה הפליטים ג'באליה הממוקם בצפון רצועת עזה, אבל רק אחרי שבועיים שבמהלכם צה"ל עשה כל מה שבכוחו כדי לפנות משם אזרחים תמימים. ישראל יצרה מסדרון הומניטרי שמוביל לצפון רצועת עזה, היכן שיש חשמל, מזון, מים, תרופות וכל מה שדרוש. באכזריותם, חמאס הם אלה שמונעים מהאנשים בעזה לנוע דרומה. הם מאיימים עליהם ועל משפחותיהם עם נשקים, בשעה שהם מנסים להתקדם. הם משתמשים באזרחים כמגן אנושי כדי להצדיק את התקיפות הנוראיות שלהם על ישראל.

"יש ראיות שהם מתחבאים מתחת לבתי חולים ובכוונה משגרים טילים מאוכלוסייה אזרחית. רק בשבוע שעבר בכיר חמאס אבו מרזוק (מוסא מוחמד אבו מרזוק, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס), הצהיר גלויות: המנהרות התת-קרקעיות נועדו להגן על חמאס. את יודעת, ארגון הטרור. אז אני שואל, מי אחראי לביטחונם של האנשים בעזה? 'האו"ם וישראל', הוא ענה (אבו מרזוק). את מבינה, אנג'לינה? הם הצהירו שלא אכפת להם מרווחתם של האנשים שלהם ומפתיע ככל שזה יישמע בנקודה הזאת, ישראל היא זו שעשתה יותר כדי לשמור על האזרחים בעזה בטוחים.

"אה, דבר אחרון, את פעילת זכויות אדם מוכרת במשך שנים רבות, פעלת רבות למען הדיכוי מסביב לעולם, אז איך זה שלא שמענו אותך אומרת מילה על זוועות 7 באוקטובר? אנשים מבוגרים נחטפו. ילדים נשרפו יחד עם קרוביהם, עד כדי כך שלא היה ניתן להפריד בין הגופות בנתיחה שלאחר המוות. גופות חוללו. אנג'לינה, אל תעוותי את העובדות, תדברי בקול רם ותשתפי את האמת האמיתית".

תגיות:טבחיוסף חדאדאנג'לינה ג'ולי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה