חדשות בארץ

ישראלי נרצח בפיגוע ירי בשומרון

מחבלים פתחו באש לעבר רכב ליד צומת הכפר בית ליד, בין עינב לשבי שומרון. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של נהג הרכב. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחרי המחבלים

(צילום: דוברות מבצעית מד"א)(צילום: דוברות מבצעית מד"א)
אא

אלחנן קליין הי"ד, בן 30 תושב עינב, עובד ערוץ 14, נרצח היום (חמישי) בפיגוע ירי בשומרון. הוא נורה בשעה שעשה דרכו הביתה משירות מילואים. הותיר אחריו את הוריו יעל ויהודה, רעייתו הילה ושלושה ילדים. מועד ההלוויה טרם נקבע.

פיגוע הירי ארע בצומת הכפר בית ליד, בין עינב לשבי שומרון. כוחות צה"ל סרקו את האיזור לאחר הפיגוע ואיתרו את הרכב ששימש את המחבלים כשהוא שרוף בשטח פתוח בין הכפרים הפלסטינים רומן ובזאריה.

דובר מד"א מסר כי האירוע התרחש בכביש 557. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו של קליין, שסבל מפציעות חודרות. חובש בכיר במד"א בנצי לנדסברג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשיחים, בצד הכביש רכב הפוך על הגג. נהג הרכב, גבר בשנות ה-30 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ועם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.

יש לציין כי ראשי ארגוני הטרור, ובמיוחד ראשי החמאס בעזה, קראו בימים האחרונים למחבלים השוהים ביו"ש להגביר את כמות הפיגועים, וצה"ל מבצע פעילות רחבה למעצר מבוקשים וסיכול חוליות מחבלים.

הקבינט המדיני ביטחוני המורחב צפוי להתכנס הערב לדיון. בין היתר ידון בלחימה במספר חזיתות, בסוגיית התשלומים לרשות הפלסטינית, בפשיעה הלאומנית הגוברת ועוד.

תגיות:פיגועשומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה