סלבס בהתחזקות

אילנית לוי נגד ההתכתשויות באולפנים: "זה רק משחיר לנו עוד חלקים בנשמה"

אילנית לוי בפוסט מטלטל על השנאה וההתכתשויות באולפנים וברשתות החברתיות, תוך 'חיפוש' של רבים אחר אשמים בטבח בדרום

אא

אילנית לוי פרסמה פוסט מטלטל על ההתכתשות שהיא נוכחת להם באולפנים, ומזדעקת. "הצצתי בטוויטר ועוד כל מיני תגובות, הערות, התכתשויות באולפנים. תגידו לי, זה אמיתי? השתגענו? שבועיים הספיקו לאחדות? ל״יחד ננצח״? כולם חזרו לסורם. להאשמות, למלחמות, לשיסוי. מה צריך לקרות עוד כדי שנבין שאנחנו חייבים להיות יחד, באמת יחד, כולנו, לא הרוב. אלא כולנו!

"האחדות היא בלון החמצן שלנו. להתווכח, לא להסכים, גם לא להיות חברים, זה בסדר ורצוי. אבל לא להעיף אחד על השני האשמות, לא להקפיד אחד על השני, לא להתבטא אחד לשני בצורה דוחה, לא לשפוט ולעשות חשבונות שמיים. אויבינו באים לכלותינו. אנחנו חייבים להפסיק. בבקשה מכם, אני מתחננת. אל תיפלו לזה, אל תיפלו לפילוג לנסיונות מכוונים של האויב לפצל אותנו שוב.

"אסור לנו לתת לאויבים שלנו מתנות יותר, נגמר! גם אם אתם ממש כועסים ובא לכם להוציא זעם תכבשו אותו. אומרת את זה בעודי מפוצצת מזעם ומנסה לכבוש אותו כל רגע כל דקה, כי אני בטוחה שרק ככה ננצח
מאמינה בזה בכל ליבי ונאחזת בזה. בואו נייעל את הכעס לדחוף את מקבלי ההחלטות קדימה גם אם אנחנו לא יכולים לראות אותם. הם לא האויב. האויב חייב לקבל אותנו הכי חזקים, הכי קטלניים שיש.

"בואו נייעל זאת לתת כוח ורוח גבית לחיילים שלנו. לחזק, לחבק, ולתת כוח ואומץ אחד לשני ברחוב. לתמוך ולהילחם למען המשפחות של הנרצחים ההרוגים והחטופים, בשעתן הקשה ביותר בחייהם. אנחנו זקוקים לזה, כולם. הילדים שלנו צריכים לראות שאנחנו באמת יחד ננצח שאנחנו כאלה טובים יחד! חייבים לתת להם תקווה לעתיד פה! כל פעם שבא לכם לטנף, להאשים, לכעוס ויכול להיות שממש בצדק - תחשבו על 1400 משפחות שנהרסו חייהן. על 230 משפחות שעוברות סיוט יום יום דקה דקה כי אהוביהם בשבי במקום הכי רע בעולם, בגיהנום!

"אנחנו כולם מדממים פה. בואו נעזור אחד לשני לעצור את הדימום. בעזרת השם נסיים את המלחמה הזאת בראש מורם, וחמאס יהיה עבר כואב מאוד, אבל עבר! וכן, האחראים ישימו את המפתחות, כולם. יש הרבה מכל הצדדים. וגם ראש הממשלה יהיה חייב כי אין לו ברירה הוא יהיה חייב לקחת אחריות כי הוא היה הראש וזה מה שהראש אמור לעשות. אין לו ולהם ברירה. אנחנו יחד כעם אחד, כאגרוף אחד נכריח אותם לשים אותם. אבל עכשיו צריך לתת שקט, להתרכז במשימה הכי חשובה אי פעם - מלחמת קיום על הבית שלנו, על העם שלנו ולנצח אותה.

"עוד יגיעו ימים שנדרוש תשובות. אבל באמת, שעכשיו זה לא מועיל לאף אחד, זה רק משחיר לנו עוד חלקים בנשמה שגם ככה נמצאת בחושך כבד עכשיו", היא מסכמת. 

תגיות:שנאהאולפניםאילנית לוי שדההתכתשותמלחמת קיום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה