חדשות בארץ

ועדת הבריאות: ייאסר מעבר בין קופות חולים בתקופת המלחמה

ועדת הבריאות של הכנסת הודיעה כי המדינה תאסור מעבר בין קופות החולים עד לתאריך ה-15 בינואר. הסיבה: "רוצים להתמקד במפוני המלחמה, ולא בתחרות בין הקופות"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תכננתם לעבור בין קופות החולים? מה שבימים כתיקונם מתאפשר ללא כל בעיה, בתקופה זו של המלחמה נאסר רשמית עד לתאריך ה-15 בינואר.

את הבשורה הזו מסרו בוועדת הבריאות של הכנסת, ואף ציינו כי איסור המעבר נועד כדי לאפשר לקופות להתמקד בטיפול במפוני המלחמה, ולאפשר להן להפנות את כוח האדם שלהן למטרות אלו. עם זאת, הודגש בוועדה כי במקרים חריגים שבהם לא ניתן לקבל בקופה מענה או שייווצר צורך דחוף אחר ומשמעותי, יתאפשר מעבר בין קופות החולים.

הדבר אושר על ידי נציגי הקופות במסגרת הדיון שנערך בכנסת, והם ביקשו להעביר לציבור את המסר כי בימים אלו הדבר החשוב להן ביותר הוא לתת מענה חירום לכל המפונים, ואין הם מעוניינים להתייחס לתחרות בין הקופות. כפי שהסבירה זאת ענת ליכטיג-אחיעז, סמנכ"לית השיווק של קופת חולים כללית: "כשמכבי הביאה רופא נשים למלונות של המפונים בים המלח, טיפל הרופא בנשים המבוטחות בכל הקופות, וכשלאומית הביאה רופא עיניים הוא טיפל גם כן במבוטחים של הקופות כולן. אם הקופות יתחילו להתחרות זו בזו, זה עלו לפגוע במבוטחים שייאלצו להמתין עד שהקופה שלהם תביא להם את הרופא הרלוונטי עבורם".

עם זאת, ח"כ יונתן משריקי, יו"ר ועדת הבריאות, ציין כי אם המלחמה תסתיים עוד לפני שיפוגו התקנות, הוועדה תבטל אותן ויהיה ניתן לעבור בין הקופות עוד לפני התאריך שנקבע.

תגיות:קופת חוליםועדת הבריאותמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה