חדשות בארץ

נתניהו ללוחמי גולני: "אנחנו הולכים לנצח בכל העוצמה"

ראש הממשלה נפגש עם חיילי גולני מגדוד 51 וגדוד 13 בשטח כינוס הסמוך לעזה ואמר להם: "אנחנו ניתן את המכה הקשה לאויבים שלנו כדי שנשיג ניצחון"

  • ד' חשון התשפ"ד||עודכן
(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

(וידאו: רועי אברהם, לע"מ. סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם חיילי גולני מגדוד 51 וגדוד 13 בשטח כינוס הסמוך לעזה.

נתניהו שוחח עם לוחמי הגדודים ושמע מהם על רוח הקרב. כמו כן, שמע ממפקד זרוע היבשה, האלוף תמיר ידעי, על הקרבות הקשים בהם היו מעורבים הגדודים בתחילת ימי הלחימה ועל ההיערכות העתידית.

לביקור התלוו מפקד חטיבת גולני אל"מ יאיר פלאי, מפקד גדוד 51 סא"ל מאיר אוחיון ומפקד גדוד 13 סא"ל תומר גרינברג. 

"אני פה עם הלוחמים של גולני, הם באים מכל חלקי הארץ. הם לחמו כמו אריות, הם יילחמו כמו אריות", אמר נתניהו. בפנותו ללוחמים, הוסיף: "אנחנו הולכים לנצח בכל העוצמה. כל עם ישראל עומד מאחוריכם, ואנחנו ניתן את המכה הקשה לאויבים שלנו כדי שנשיג ניצחון - לניצחון".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים