חם ברשת

מחברת ספרי "הארי פוטר" על חטיפתה של נויה, ילדה על הרצף האוטיסטי: "מעשה נתעב"

מחברת ספרי הארי פוטר, הסופרת ג'יי קיי רולינג, שיתפה את תמונתה של נויה, ילדה על הרצף האוטיסטי שנחטפה לעזה, וכתבה: "חטיפת ילדים היא דבר בזוי שלא ניתן להצדיק"

בעיגול הקטן: נויה דן שנחטפה לעזה בעיגול הקטן: נויה דן שנחטפה לעזה
אא

הסופרת הבריטית ומחברת סדרת ספרי "הארי פוטר", ג'יי קיי רולינג, גינתה בפעם השלישית מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" את פעולות החמאס והביעה תמיכה בישראל ברשת החברתית.

אתמול (שני) היא שיתפה בחשבון הטוויטר שלה את תמונתה של נויה דן, ילדה אוטיסטית בת 12 שנחטפה לעזה במתקפה הקשה על ישראל. בתמונה נראית נויה מחופשת לדמות מסדרת סרטי הארי פוטר. רולינג כתבה לעוקביה: "חטיפת ילדים היא דבר נתעב שלא ניתן להצדיק. מסיבות ברורות, התמונה הזאת נגעה בי במיוחד. הלוואי שנויה וכל החטופים שמוחזקים בידי חמאס יוחזרו במהרה ובבטחה למשפחותיהם".

רולינג התייחסה בפוסט קודם שלה לעליית האנטישמיות בבריטניה על רקע המתקפה האכזרית של חמאס, מה שהיא כינתה "הטבח הגדול ביותר של יהודים מאז השואה". היא אמרה כי ילדים יהודים בבריטניה נאלצים להסתיר את זהותם היהודית בשביל לשמור על ביטחונם. יומיים לפני כן היא שיתפה את התמונות הקשות מקיבוץ כפר עזה ופנתה בביקורת קשה נגד האנשים שמצדיקים מעשי רצח ועינויים כפי שביצעו מחבלי החמאס.

נויה היא אחת מחמשת בני משפחתה שנחטפו לעזה. היא נחטפה יחד עם סבתה, כרמלה דן בת ה-80 מקיבוץ ניר עוז, שני נכדים נוספים של כרמלה, סהר וארז, ואביהם עופר קלדרון.

אימה של נויה, גלית, אמרה כי "אני לא מעזה לעלות בעיני רוחי מה שקורה שם", והוסיפה, "נויה היא הגדולה שלי והיא ילדה מיוחדת במינה. אני מצפה שיעשו הכול להציל אותם".

 

 

 

 

 

 

 

תגיות:חרבות ברזלנויה דן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה