חדשות בארץ

האב שבתו בת ה-8 נרצחה בבארי: "הוקל לי שלא נחטפה"

תומס הנד המתין יומיים לעדכון על בתו, אחרי שישנה בבית השכנים בזמן הטבח. בראיון ב-CNN הוא פרץ בבכי בשידור חי, כשסיפר שהוקל לו שבתו נרצחה: "מה שעושים לאנשים בעזה - זה יותר גרוע ממוות. הבשורה הייתה ברכה מוחלטת". תמונתה פורסמה על שערי העיתונים בבריטניה

  • ב' חשון התשפ"ד
קיבוץ בארי אחרי התופת (צילום: פלאש 90)קיבוץ בארי אחרי התופת (צילום: פלאש 90)
אא

אמילי הנד בת ה-8 נרצחה על ידי אנשי חמאס בעת ההשתלטות על קיבוץ בארי. בראיון שקיים אביה, תומס הנד, לרשת ה-CNN - הוא סיפר כי בירך על כך שנרצחה ולא נחטפה. הנד, שדמע במהלך הראיון, סיפר כי "מוות תרחיש עדיף על פני שבי חמאס ברצועת עזה".

הנד המתין לידיעות על מצב בתו יומיים שלמים. בראיון הוא סיפר כי בארי היה תחת ירי במשך כ-12 שעות ובמהלכן לא ידע היכן נמצאת הילדה, שהלכה לישון אצל השכנים, דבר שעשתה לעתים רחוקות.

בריאיון קורע לב הנד פרץ בבכי וסיפר על הרגע בו נאמר לו שגופת בתו נמצאה. "הם אמרו: 'מצאנו את אמילי, היא מתה', ואני פשוט אמרתי: 'כן, כן', וחייכתי. כי אלו החדשות הטובות ביותר מהאפשרויות שהכרתי", אמר בקול רועד. "היא או הייתה מתה, או נחטפה לעזה. ואם אתם יודעים מה הם עושים לאנשים בעזה - זה יותר גרוע ממוות. לא יהיה להם אוכל, לא יהיו להם מים. היא תהיה בחדר חשוך מלא באנשים ומפוחדת כל דקה, אז המוות היה ברכה. ברכה מוחלטת".

השבוע פורסמה תמונה של אמילי בשער של העיתון הבריטי, "הסאן". העיתון בחר בכותרת "שעתה האפלה" וכתב: "למה לעזאזל ההתאחדות לכדורגל חסרת עמוד השדרה לא מאירה את וומבלי בצבעי דגל ישראל לזכר הנרצחים?".

"הסאן" תקף את ההתאחדות לכדורגל באנגליה, לאחר שזו הוציאה הודעה שאינה הודעת גינוי חד משמעית. אחרי שדובר על כך שאיצטדיון הנבחרת המקומית יואר בצבעי דגל ישראל, ההתאחדות חששה כנראה מתגובות נגד והחליטה לוותר על המחווה.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלקיבוץ בארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה