חדשות בארץ

אות חיים ראשון מעזה: חמאס פרסם סרטון של ישראלית בשבי

10 ימים אחרי שחטפו כ-200 ישראלים, בארגון הטרור שחררו סרטון ובו סימן חיים מהאזרחית מייה שם, תושבת שוהם בת 21. דובר צה"ל: "חמאס מנסה להציג עצמו כארגון הומני, אבל זה ארגון טרור רצחני"

  • ב' חשון התשפ"ד
חמאס (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)חמאס (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

חמאס הפיץ אמש (שני) סרטון של מייה שם, תושבת שוהם בת 21 שנחטפה לעזה. בסרטון, שבוים על ידי חמאס, נראית מייה מקבלת טיפול רפואי, מדברת למצלמה ומבקשת שישחררו אותה.

מצבה של מייה, בעלת אזרחות צרפתית, עלה במהלך שיחה בין שרת החוץ של צרפת לבין שר החוץ הישראלי אלי כהן, בה נכחו גם הוריה.

מדובר צה"ל נמסר: "למשפחתה של מייה שם נמסרה ההודעה בדבר חטיפתה בשבוע האחרון על ידי נציגי צה״ל. בשעה זו נציגי צה"ל עומדים בקשר עם המשפחה. צה"ל פועל בכלל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשבתם של החטופים. בסרטון חמאס מנסה להציג עצמו כארגון הומני בעוד שמדובר בארגון טרור רצחני, האחראי על רציחתם וחטיפתם של תינוקות, נשים, ילדים וזקנים".

נועה שרף בן דוד, דודתה של מייה, התייחסה הלילה לתיעוד ואמרה לחדשות 12: "תחושות מעורבות של שמחה, אופטימיות ותקווה. מתכווץ הלב. אנחנו רק רוצים להחזיר אותה ואת כל השבויים שלנו הביתה. שיחזרו הביתה בריאים ושלמים. אנחנו מודים לאל שטיפלו בה ושלא נגעו בה, זה הכי חשוב לנו שהיא בריאה ושלמה. היא חזקה ואמיצה, רואים שהיא לוחמת. האמנו במעמקי ליבנו שהיא תחזור הביתה. אנחנו יודעים שהיא תעבור את זה".

תגיות:חטופיםחמאסרצועת עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה