חדשות בארץ

הירש לשגרירים: "כשאתם מחבקים את הילדים שלכם תזכרו את הילדים שנטבחו ושנחטפו לעזה"

תא"ל (במיל') גל הירש ביקש מהשגרירים לפנות לממשלותיהם ולסייע בשחרור החטופים. שגריר גרמניה למשפחות החטופים: "אנחנו נעזור במסע השכנוע לשחרור החטופים והנעדרים"

גל הירש (צילום (Avshalom Sassoni/Flash90)גל הירש (צילום (Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

צה"ל והצוות המיוחד העוסק בטיפול בחטופים בעזה עדכנו היום (שני), כי 199 ישראלים ובעלי אזרחות כפולה נמצאים בשבי בעזה. תא"ל (במיל') גל הירש, הממונה על הטיפול בנושא החטופים, קיים תדרוך לכמאה שגרירים זרים וביקש מהם לסייע במאמצים לשחרור החטופים.

"אנחנו המצודה שלכם על מעיין הטרור והרצחנות, אם לא תתייצבו לימיננו, הטרור הזה יסתנן ויעקוף אותנו, ואתם תפגשו אותו בשכונות שלכם. המשימה שלי היא להחזיר את החטופים. אתם צריכים לצאת מכאן, להתקשר לממשלות שלכם, ולדרוש שיעמדו לצד ישראל. במשך שנים העברתם עלינו ביקורת על מאבקנו הנחוש בטרור, אבל אל תבקשו מאיתנו לעצור, כשאתם מחבקים את הילדים שלכם הלילה לפני השינה תזכרו את הילדים שנטבחו ושנחטפו לעזה" – אמר להם הירש.

ראש המערך המדיני אסטרטגי במשרד החוץ, עליזה בן נון, אמרה לשגרירים: "יש לממשלות שלכם תפקיד משמעותי בנוגע למה נדרש לעשות כעת מול תמיכה בחמאס, ציבורית ואפילו ממלכתית. אנחנו לא מתמודדים עם בני אדם ובכל מדינה צריך לבחון מה יש לעשות על מנת להעלים את חמאס, לא להחליש אותו כדי שיתחזק שוב, אלא להעלים את האיום על אזרחי ישראל לחלוטין ולתמיד. אנחנו זקוקים לתמיכת ממשלותיכם והחברות שלכם לטובת זאת".

בתחילת התדרוך הוצגו לשגרירים הזרים הזוועות שביצעו מחבלי החמאס בשבת שעברה, ודבריה של נציגת המכון המשפטי באבו כביר על תהליך זיהוי הגופות.

שגריר גרמניה בישראל, שטפן זייברט, קיים היום שיחה עם נציגי משפחות החטופים. השגריר אמר להן: "אפילו בישראל, שכבר מורגלת בזוועות הטרור, זה לא משהו שראיתם בעבר או שהעולם ראה. זה ישפיע על כולנו, אל תאבדו את התקווה. אנחנו נעזור במסע השכנוע לשחרור החטופים והנעדרים, זה מה שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו יכולים לוודא שהתמונות האלה, השמות האלה, הסיפורים האלה, לא יהפכו להערות שוליים של המלחמה הנוראית הזו. לוודא שיהיו בלבבותיהם של כולם, שכולם ידעו שיש כמאתיים אנשים שאנחנו רוצים שיחזרו בריאים ושלמים".

מחר ינחת בארץ קנצלר גרמניה, אולף שולץ, לביקור הזדהות בישראל. במהלך ביקורו צפוי הקנצלר לפגוש את נציגי משפחות החטופים והנעדרים בעלי אזרחות גרמנית.

תגיות:גל הירשחטופיםחמאסעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה