חדשות יהדות

מרן הרב יצחק יוסף בקריאת חיזוק לחיילי צה"ל: "כי ה' אלוקינו עמנו"

מרן הראשון לציון, הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, בקריאת חיזוק לחיילי צה"ל ולמשפחות הנרצחים והנעדרים, ובקריאת חירום למנהיגי ישראל להתאחד: "העם כבר מאוחד, עכשיו תורכם"

אא

לחיילי צבא ההגנה לישראל ולכוחות הביטחון בכל מקום ומקום ה' עליהם יחיו.

הנני לחזק ולעודד את רוחכם גיבורי החיל כי השם אלוקינו עמנו. עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו אל.

נתפלל כולנו לקב"ה ריבנו של עולם עמוד נא מכיסא הדין ושב על כיסא רחמים התמלא ברחמיך על עם ישראל, וגזור עלינו על כולנו גזירות טובות ישועות ונחמות. קומה עזרתה לנו ופדנו למען חסדך.

ראינו את כל האחדות האדירה של עם ישראל אשר כולו התגייס והתאחד למען המערכה להצלת העם והארץ. מאות אלפים התגייסו למילואים ולמאמץ המלחמתי, רבבות עם רוח התנדבות התגייסו לעזור לחיילי הצבא וכוחות הביטחון.

מכאן הקריאה גם למנהיגים העם כבר מאוחד, נשאר רק למנהיגים להתאחד בעת כזו, כולנו כאיש אחד בלב אחד.

משפחות הנרצחים אני שולח תנחומי הכנים, מתוך לב כואב ודואב לכל בני המשפחה, שלא תוסיפו לדאבה עוד. תדעו שמי שנהרג על קידוש השם הוא נמצא במקום למעלה תחת כנפי השכינה, מקום גדול, שנהרג בגלל שהוא יהודי. אל תפלו ברוחכם השם עוז לעמו יתן השם יברך את עמו בשלום.

נתפלל כולנו לקב"ה אנא השם שמור והגן על עבדיך ועל צאן מרעיתך הנמצאים בשבייה בעזה, שמור והגן עליהם, הגן על  חיילי הצבא וכל כוחות הביטחון, הצילם מפח יקוש לא תאונה אליהם רעה ונגע לא יקרב באוהליהם. תצילם  מכל מיני פורעניות  המתרגשות לבוא לעולם. 
שלח נא רפואה שלמה לכל הפצועים, שמע נא כל תחינתנו , כי אתה שומע תפילת כל פה ,ברוך שומע תפילה. יהיו לרצון אמרי פי והגיון ליבי השם צורי וגואלי. חזקו ואמצו למען עמנו וארץ מולדתנו.

ולכל בני המשפחות של הנעדרים שלא יודעים מה קורה עם קרוביהם תהיו חזקים בעבודתו יתברך, תבטחו  בקב"ה שהכול מאתו יתברך. 

נתפלל כולנו, נזעק לקב"ה, שיציל אותם מהשביים, שיחזרו לביתם לחיים טובים ולשלום, נזכה כולנו לשמוע בשורות טובות על כולם ישועות ונחמות  במהרה בימינו אמן ואמן

(קרדיט: דוברות הרבנות הראשית)
 

תגיות:חיילי צה"למרן הרב יצחק יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה