חדשות בארץ

סוף טוב: 30 נעדרים אותרו מסתתרים בקיבוץ עין השלושה

בעקבות הודעת וואטסאפ שהגיע לאנשי חמ"ל החירום הלאומי ואיכון מכשיר סלולר, איתרו שוטרים ולוחמי צה"ל קבוצה של 16 ישראלים ו-14 עובדים זרים מתאילנד, כשהם מסתתרים בקיבוץ

חלק מהנעדרים שאותרו (צילום: משטרת ישראל)חלק מהנעדרים שאותרו (צילום: משטרת ישראל)
אא

הותר היום לפרסום (שלישי) כי הלילה, בעקבות הודעת וואטסאפ שהתקבלה במרכז לאיתור נעדרים של המשטרה, אותרה וחולצה קבוצה של 30 נעדרים שהסתתרה כמעט שלושה ימים בקיבוץ עין השלושה.

עם קבלת ההודעה ואיכון מכשיר סלולרי, החלה המשטרה, בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף, צה"ל וכוחות הביטחון, בפעולות הגעה למקום ובתום סריקות הצליח הצוות המחלץ, שהורכב ברובו מלוחמי צה"ל, לאתר את מיקומם המדוייק של הנעדרים. הקבוצה מנתה 16 אזרחים ישראלים ו-14 אזרחים תאילנדים, כולם נמצאו בריאים ושלמים.

קצין התנהגות אוכלוסייה מחוז דן, יוסי גרייבר: "בתוך החושך הגדול, הייתה לנו אתמול בלילה נקודת אור קטנה. בזכות דיווחים של אזרחים, איכון, איתור ושיתוף פעולה בין צוות מיוחד של פיקוד העורף, כוחות ביטחון ומשטרה, 30 בני אדם אותרו וניצלו מהתופת. התרגשות גדולה הייתה בחמ״ל בעת שקיבלנו את הדיווח שהם נמצאו ביחד, חיים ובריאים. זה רגע שאתה מבין את עוצמת המשימה שלנו".

מפקד מרכז המשפחות לאיתור נעדרים של משטרת ישראל, תנ"צ בועז בלט: "המרכז  ימשיך לפעול ביחד עם הגורמים השותפים 24 שעות ביממה, למען איתורם של נעדרים. המשטרה שבה ומבקשת מהציבור לפנות למרכז או לתחנת משטרה בנוגע לכל נעדר שטרם נעשתה פנייה לגביו".

תגיות:מלחמהאיתור נעדרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה