חדשות בארץ

יהודה שלזינגר שנפצע במחאת האתיופים: "הרימון התפוצץ בין רגליי"

מחיר מחאת האתיופים: יהודה שלזינגר, לשעבר מנחה התוכנית 'נייר עמדה' בהידברות, וכתב לענייני חרדים בהווה - שנכח במקום ההפגנה, נפצע ברגלו מרימון. "המשטרה הייתה אתמול נופת צופים"

אא

מחאת בני העדה האתיופית אתמול (א') בכיכר רבין, עלתה ביוקר. עשרות שוטרים, מפגינים ואזרחים תמימים שנכחו באירוע נפצעו. ביניהם היה גם יהודה שלזינגר, לשעבר מנחה התוכנית 'נייר עמדה' המשודרת בערוץ הידברות וכיום כתב לענייני חרדים - שנפצע ברגלו מרימון שהתפוצץ בסמוך אליו. 

יהודה שלזינגר (צילום: פייסבוק)יהודה שלזינגר (צילום: פייסבוק)

הבוקר (ב') התבטא שלזינגר על מצבו ואמר כי הוא מרגיש טוב. "הרגל חבושה, פצעים כאלה. חוץ מזה הכל בסדר. היו שם שוטרים שנפגעו הרבה יותר קשה, חטפו בלוקים לפנים", אמר והוסיף כי במו עיניו ראה חבר'ה מן העדה האתיופית, כשהם נכנסים לחצרות באבן גבירול, מפרקים בלוקים, שוברים אותם על הרצפה וצועקים: "לפנים, לפנים. תזרקו להם לפנים".

עוד סיפר שלזינגר כי כשנפצע, הגיעו שלושה חבר'ה ולקחו אותו הצדה. אך מאחור הייתה חבורה של שוטרים שהציעה להם לא לעמוד במקום, כי 'פה זורקים עלינו אבנים'. לדבריו, המשטרה נהגה כלפי המפגינים בכפפות של משי - הניחה להם לבצע את זממם, והייתה ממש 'נופת צופים', להגדרתו.  "נתנו להם לעשות הכל. חסמו להם את עזריאלי, אחר כך את איילון - ואף אחד לא עשה כלום. רק באזור תשע, כשכבר התחילו הסיפורים של הבלוקים וחנויות נופצו, אתה רואה תמונות מבולטימור ולא מאמין שזה קרה בישראל".

תגיות:הפגנותאתיופיםקיפוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה