חדשות בארץ

חולצו בני הערובה באופקים, לוחם ימ"מ במצב קשה

אחרי שנלקחו כבני ערובה על ידי מחבלים, שאיימו לפוצץ את הבית באמצעות רימונים, בני הערובה באופקים חולצו לפנות בוקר בשלום בידי לוחמי הימ"מ

  • כ"ג תשרי התשפ"ד
אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

אחרי שנלקחו כבני ערובה על ידי מחבלים, בני הערובה באופקים חולצו לפנות בוקר (ראשון) בשלום בידי לוחמי הימ"מ. המחבלים ששבו אותם חוסלו, לאחר שעות של משא ומתן איתם.

מתברר כי שני מחבלים התבצרו בתוך בית פרטי כשהם חמושים ברימונים פתוחים, ומחזיקים את דיירי הבית כבני ערובה. במסגרת הפשיטה על הבית, הכוחות חילצו את בני הערובה ללא פגע.

שלושה לוחמי ימ"מ נפצעו, אחד באורח בינוני ושניים נוספים באורח קל. עוד קודם, הסתובבו המחבלים וירו באזרחים ובשוטרים, אך כמה מהם חוסלו על ידי כוחות הביטחון.

הלחימה בדרום עדיין לא הסתיימה. במקביל לחיסול המחבלים באופקים ול"שחרור" תחנת המשטרה בשדרות, קרבות אש נמשכים בכמה יישובים בעוטף עזה - בהם בכפר עזה. כוחות צה"ל מנסים לחסל את המחבלים שנותרו במקום. מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, אמר כי ההנחיה לציבור היא להישאר בבתים: "אין אישור לצאת החוצה ואני מבקש מכל מי שצריך סיוע להתקשר למוקד 100 ולמוקדי ההצלה. יש כוחות גדולים של משטרה, מג"ב וצה"ל, ונמשיך לתת ביטחון שוטף ולהגיב לאירועים במהירות".

הלילה התברר כי מחבלי חמאס חטפו גם פועלים זרים מחממות בדרום. צה"ל לא השיג שליטה על קו הגדר ועל היישובים הסמוכים. הצבא חילק את שטח הרצועה למרחבים מצומצמים, ואת האחריות על כל אחד מהם הציב על תת-אלוף או על אלוף במילואים.

תגיות:מחבליםאופקיםימ"ממבצע חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה