חדשות בארץ

"איזו צביעות": ליהיא לפיד תשתתף בערב "לנשים בלבד"

רעיית ראש האופוזיציה תשתתף כאורחת כבוד ב"ערב נשים מיוחד", במסגרת קמפיין הבחירות של מועמדת יש עתיד בקרית אונו. גולשים ברשת הגיבו בביקורת

  • י"ז תשרי התשפ"ד
יאיר וליהיא לפיד (צילוומים: מרים אלסטר וגילי יערי, פלאש 90)יאיר וליהיא לפיד (צילוומים: מרים אלסטר וגילי יערי, פלאש 90)
אא

ליהיא לפיד, רעייתו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד, תשתתף בשבוע הבא כאורחת כבוד ב"ערב נשים מיוחד", במסגרת קמפיין הבחירות המקומיות של מועמדת יש עתיד בקריית אונו, מיכל רוזנשיין.

זו אינה הפעם הראשונה בשנים האחרונות שלפיד משתתפת באירועים נפרדים לנשים, בהם מופעים שהתקיימו במרחב הציבורי. זאת בעוד בעלה הביע לא אחת התנגדות לאירועים הכוללים "הדרת נשים" ותקף את מארגניהם.

ברשת הגיבו לפרסום על השתתפותה של לפיד בערב המיועד לנשים בלבד. העיתונאי יהודה שלזינגר תהה בציניות: "אבל למה בהפרדה?". איש התקשורת ינון מגל כתב בהומור: "אם יש לגברים שלנו שכל, הם מגיעים לערב הזה כדי לפוצץ אותו ולמנוע חלילה הפרדה מגדרית".

גולשים נוספים מתחו ביקורת חריפה על השתתפותה של לפיד באירוע. באחת התגובות נכתב: "לא נמאס להם מלהיות צבועים?". גולש אחר תקף: "איזו צביעות. ובכן לא מפליא".

כזכור, אתמול סערה הרשת בעקבות תיעוד בו מספר פעילי שמאל הגיעו להקרנה בהפרדה של נשים ונערות חרדיות בירושלים ומנעו בכוח את קיום האירוע בנפרד. התקרית הזאת הצטרפה לאירועים שהתרחשו ביום כיפור, במהלכם מפגינים הפריעו לקיום תפילות כל נדרי ונעילה בכיכר דיזנגוף ובמקומות נוספים בתל אביב וברחבי הארץ.

תגיות:יאיר לפידהפרדה מגדריתליהיא לפיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה