נטורופתיה ורפואה טבעית

הבריאות בידיים שלך: מה אפשר לעשות כדי להיות בריאים?

כל אחד מאיתנו מחזיק בידיו את המפתח לרפואתו - והמפתח הזה הוא גשמי וגם רוחני

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ישנן כל מיני דרגות חולי לאנשים שונים, כל אחד ונטיותיו הוא. המשותף לכולם הוא שהם מחזיקים באמתחתם את המפתחות לרפואתם (ברוב המקרים):

1. השתדלות ועבודת התפילה לבורא עולם – אם נתמקד בזאת תחילה, אין ספק שתהיה סיעתא דשמיא שתביא לישועה גדולה ומהירה יותר.

2. שיפור המידות והתחזקות בשמחה, שהיא הרפואה לכל חולי - כדאי להתמקד בשיפור המצב הנפשי, ולעבוד על המידות שיביאו לרוגע ושמחה בחיים. נביא כאן דוגמא ממקרה שקרה לבתו של רבי נחמן מברסלב זצ"ל, שסבלה מכאבי שיניים ורבנו אמר לה לקום מהמיטה, לרקוד ולשמוח. כך עשתה בביתה, והתרפאה מהכאב ("שיח שרפי קודש").

3. שיפור המצב הגופני ע"י אורח חיים בריא וכל המשתמע מכך – תזונה מבריאה, ניקוי רעלים, פעילות גופנית, התרחקות ממקורות מזהמים שונים בבית ומבחוץ וכו'.

לצערנו, נושא הבריאות לא נלמד במוסדות הלימוד השונים בילדות, אך לשמחתנו, בדורנו ניתן לקחת קורסים קצרים; לקרוא ספרים בנושא וללמוד איך ניתן להתרפא; ללמוד מוסר יומיומי לשיפור המידות; והחשוב מכל, ליצור קשר לבורא עולם, בתחינה ובקשה לריפוי והכוונה. לעניין זה מצוי המשל המפורסם שסיפר רבי נחמן מברסלב זצ"ל, על אחד שחלם שישנו אוצר תחת הגשר המפורסם בלונדון. לאחר שהגיע לשם והתחיל לחפור במסירות, פגש בשומר שעצר אותו, שאל אותו למעשיו, צחק עליו כששמע על החלום של האיש, ואמר לו כי גם הוא (השומר) חלם חלום בלילה, כי בכתובת מסוימת אצל איש מסוים ישנו אוצר בלום. והנה האיש שם לב שהשומר הנ"ל מתאר בסיפורו בדיוק את חצר ביתו שלו עצמו. מיד חזר לביתו, חפר ומצא את האוצר.

צריך לקחת אחריות על הבריאות, כי הכוח בידיים שלך, ולהפנים שאתה הוא הרופא מספר 1 של עצמך ברוב המקרים, ורק אתה יודע ומסוגל באמת לרפא את עצמך בעזרת ה' יתברך, שינחה אותך ויזמן אליך את האנשים והנסיבות המדויקות לרפאותך. המתנות שלך לא נמצאות מתחת לגשר בלונדון, הן נמצאות אצלך בפנים, רק תתחיל לחפור בעצמך. "חדלו עוד מלהיות עניים! שובו אל האוצרות שלכם, והיו משתמשים באוצרות שלכם!" (ר' נחמן מברסלב "מעשה משבעה קבצנים").

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:רפואהבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה