סלבס בהתחזקות

לי בירן חושף: "זו הסיבה שבגללה הפסקתי לעבוד בשבת"

הזמר וכוכב הילדים לי בירן חושף את הסיבה שבגינה הפסיק לעבוד בשבת - ולא רק. אז מה הביא אותו להחלטה, איפה הוא מתפלל ומתי החליט גם להניח תפילין בכל יום? תתכוננו להתרגש

אא

הזמר לי בירן, שכידוע מתחזק ברוחניותו, מתפלל בבית הכנסת ומניח תפילין - התייחס השבוע לרגע שבו החליט להפסיק לעבוד בשבת. 

בראיון למנחה גיא פינס, סיפר על הקשר שלו ליהדות, ואמר כך: "אני לא עובד בשבת. זו החלטה שקיבלתי לפני כמה שנים. החלטתי שאני מפסיק עם זה, לאו דווקא מהמקום של הדת, אלא ממקום של 'היהדות עלתה על משהו'. מתי יש לך פוס משחק? אתה חייב פוס משחק, אחרת אתה כל הזמן במרדף".

בראיונות עבר שלו סיפר על הקשר המפתיע לבית הכנסת התימני ולבורא עולם. "יש לי קשר ישיר עם בורא עולם, כמו לכל בן אדם", אמר אז. "זה התחיל מאז שהייתי ילד, והתפתח. כשהייתי בן 17 ראיתי את דוד שלי מניח תפילין ואמרתי לו 'הי, מה אתה עושה? לא עשיתי את זה מהבר  מצווה. תלמד אותי'. התחלתי להניח פעם בשבוע, וזה עבר להיות כל יום".

על הקשר לבית הכנסת התימני בשכונתו, שבו הוא מתפלל, סיפר כך: "יום אחד עברתי  ליד בית כנסת תימני בשכונה שגדלתי בה, ואמרתי לעצמי 'אני חייב להיכנס לשם'. ונכנסתי. ועד היום אני שם". כשנשאל האם הוא רואה את עצמו יום אחד חוזר בתשובה, ענה בירן את התשובה המפתיעה הבאה: "אני חושב שאני בן אדם של אמונה. מאמין בכל לבי ונשמתי ויודע שבורא עולם פה איתנו, ומעניק לנו את כל מה שיש לנו. לא יודע אם אני צריך לחזור בתשובה. מרגיש שאני כבר בתוך זה".

תגיות:התחזקות באמונהשבתלי בירן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה