סלבס בהתחזקות

אלירז שדה פצח בריקוד חסידי. אשתו: "כמו בבית חב"ד"

אושיית הרשת ובעלה של אילנית לוי חגג את יום ההולדת של בתה בדרך מקורית. מאוחר יותר צייץ בטוויטר על הרפורמה המשפטית: "שמחה רוטמן – מחזה דמוקרטי אדיר, חושף את העיוות המשפטי בישראל ואת השופטים"

  • כ"ח אלול התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

אושיית הרשת אלירז שדה נמצא בתהליך של חזרה בתשובה. לאחרונה היא נראה באירועים שונים כשהוא חובש כיפה ולובש ציצית. הוא דיבר על כך מספר פעמים וטען כי הוא שומר שבת וחי לצד אשתו, המנחה אילנית לוי.

השבוע חגגה לוי יום הולדת לבתה הקטנה. לאירוע הוזמנו חברים קרובים, המשפחה הגרעינית ועוד. לוי הופתעה כאשר בעלה אלירז נכנס לרחבת הריקודים ופצח בריקודים חסידיים, לקול שירים כאלה.

"אני בבית חב"ד", כתבה לוי כשהיא מצלמת את בעלה. לבתה היא כתבה: "מזל טוב אהבת חיי, שתמיד תחייכי בחוץ ובפנים, אני אדאג לזה ויהי. ושמישהו יגיד לבעלי שהוא בן 40, מכורה אליו".

אתמול התייחס שדה לדיון בבג"ץ בעתירות נגד הרפורמה המשפטית. "רוטמן שוטף את האולם, השופטים יודעים שהכל משודר לעם והם מנסים הכל כדי להקשות והוא ממשיך. השופטים קורסים בכיסאות", צייץ בטוויטר. "רוטמן דובר שפתם ומכיר כל נים בעולמם. מחזה דמוקרטי אדיר שאין לשופטים יכולת להתמודד, חושף את העיוות המשפטי בישראל ואת השופטים".

לאחרונה כתב שדה: "למה מרגיש לי שכל עניין עילת הסבירות לא קשור במשטר אלא במינויים, ג'ובים, כסף, כוח ושליטה? מדובר במיעוט צמא כסף וכוח מכל הצדדים שנהנה על חשבוננו ומטריף את חיינו רק לטובתם, לא לטובתנו. לא לטובת העם, לא לטובת הציבור הרחב".

תגיות:בית חב"דאלירז שדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה