חדשות בארץ

20 שנות מאסר נגזרו על מחבל שניסה לרצוח שוטר מג"ב

המחבל, נאדיר דאר אחמד, תושב עיבווין, דקר ופצע שוטר מג"ב בשער שכם לפני כשנה וחצי. בית המשפט הרשיע אותו בעבירת "מעשה טרור של ניסיון לרצח"

זירת הפיגוע (צילום: Yonatan Sindel/Flash90(זירת הפיגוע (צילום: Yonatan Sindel/Flash90(
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) 20 שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי כספי, על המחבל נאדיר דאר אחמד, תושב עיבווין, צפונית לרמאללה. אחמד הורשע בעבירה של מעשה טרור בניסיון לרצח, לאחר שניסה לרצוח שוטר מג"ב לפני כשנה וחצי.

על פי כתב האישום, המחבל נכנס לשטח ישראל, ללא אישור שהיה, הגיע לשער שכם, התיישב על מדרגות הרחבה התחתונה כחצי שעה ולאחר מכן, כשהוא מעורר את חשדם של השוטרים במקום, החל לעלות במדרגות לכיוון רחוב סולטאן סולימאן בסמוך לעמדת המשטרה.

בשלב זה החלו השוטרים במקום לתשאל אותו וביקשו ממנו להציג תעודת זהות. לאחר שניסה להתחמק משאלות השוטרים ואמר כי אין לו תעודת זהות, הורו לו השוטרים להיכנס לעמדת מג"ב לטובת בידוק.

בעמדה המחבל הוריד מעל גבו את התיק שנשא, התקדם מספר צעדים אל תוך העמדה, שלף במהירות סכין ממותנו וניסה לדקור את אחד הלוחמים, שבתגובה הדף אותו לאחור באמצעות ידו.

לוחם אחר שהיה במקום זינק לעבר המחבל והשניים החלו להתקוטט תוך שהמחבל מנסה שוב ושוב לדקור את השוטר עד שהצליח לדקור אותו בעוצמה בצווארו.

לוחמים נוספים שהיו בעמדה ירו לעבר גופו של המחבל ונטרלו אותו. המחבל פונה במצב קשה לבית חולים בירושלים, כמו גם השוטר שנדקר שנפצע באורח בינוני.

תגיות:בית משפטפיגוע בשער שכם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה