טורים אישיים - כללי

לעבור את תקופת החגים ברוגע? זה לגמרי אפשרי!

כמות האורחים בחג מלחיצה אתכם? יש לנו פתרון מושלם שיעזור לכם לעבור את תקופת החגים הלחוצה והעמוסה עם חיוך על הפנים

  • כ"ד אלול התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אז תקופת החגים כבר ממש בפתח, חודש אלול נמצא בעיצומו, וקולות תקיעות השופר שמתערבבים בניגוני הסליחות נשמעים מכל פינה. החנויות והרחובות מלאים באנשים וניכרת התרגשות רבה באוויר לקראת החגים הבאים עלינו לטובה.

באופן אישי, תמיד הרגשתי שתקופת החגים מביאה איתה איזה שהוא קסם מיוחד, אווירה של התחדשות, של צמיחה, של אפשרויות חדשות, ושל חופש מהשגרה ומהיום יום.

נשמע חלומי לא? לכאורה כן, אבל תמיד היה משהו אחד שהעיב על כל הטוב והחופש הזה (ולא, אני לא מדבר על זה ששוב צריך למצוא תעסוקה לילדים, ממש רגע אחרי שהם רק חזרו למסגרות).

אז נביט טוב טוב בעיניים של 'הפיל שבחדר' ונגיד את זה בפה מלא: תמיד בחגים אנחנו מארחים את כל המשפחה שלי ואת כל המשפחה של אשתי, מה שדורש מאיתנו היערכות מטורפת מראש.

אם אתם תוהים לעצמכם איך נראה הבית שלנו בחג, אז זה הולך ממש ככה: בישולים במטבח של שעות על גבי שעות, כמות אורחים עצומה והכנות שפשוט לא נגמרות.

כל העניינים האלו, ההיערכות המוקדמת והשעות במטבח גורמים לנו להכניס את החג עם לשון בחוץ ועם תחושת מתח ולחץ – או במילים אחרות, הפוך מתחושת השחרור והחופש שהיינו רוצים להרגיש סוף סוף כשיש לנו חופש מהעבודה.

אז אם אתם שואלים את עצמכם איך אנחנו מתמודדים עם כל הלחץ והעומס של האורחים? התשובה היא מאוד פשוטה: אנחנו לא.

כמובן שהכול נכתב בהומור, ואם נתייחס רגע לדברים ברצינות, אנחנו משתדלים להיעזר בילדים כמה שניתן, לארגן את הבישולים כמה שאפשר מראש, ובגדול לתמרן את ההכנות עם לו"ז מסודר שאולי יצליח להקל מעט על הלחץ.

לפני שנה, קרתה נקודת מפנה משמעותית בחיי (בלי להגזים, אתם תכף תבינו למה), חבר טוב ששמע את התלונות החוזרות ונשנות שלי על הלחץ של הבישולים והארגונים לאורחים לפני החג, הסתכל עלי במבט חצי תמה וחצי מחייך, ואמר לי במילים האלו: "יש לי פתרון קסם בשבילך שיעזור לך להכניס את החג בכיף ובנחת, בלי קשר לכמה אורחים החליטו לבוא השנה להתארח אצלכם". 

החזרתי לחבר מבט תמה ומבולבל, והוא בתגובה, הצביע על מכשיר בר המים - נועם 2 היפהפה והמעוצב שישב לו בנינוחות על השיש במטבח של החבר.

החלטתי לקחת את העצה של החבר בשתי ידיים ולקנות גם למשפחה שלנו את בר המים נעם 2, ואני לא יודע איך לתאר לכם את זה, אבל מאז שיש לנואת בר המים החמים והקרים הכשר למהדרין נעם 2, חווית האירוח הפכה להיות הרבה הרבה יותר קלה. באמצעות לחיצה אחת פשוטה אפשר לחסוך זמן חשוב ויקר של בישולים, ולא לחכות כל פעם מחדש לרתיחת המים. כך אפשר להצליח להעמיד הרבה יותר סירים בהרבה פחות זמן.

מה שיוצא מזה בפועל הוא שאנחנו מצליחים לסיים עם הבישולים יותר מהר, חוסכים זמן יקר ומגיעים לחג קצת פחות לחוצים. עוד יתרון משמעותי שנועם 2 מספק, הוא שלא צריך להעמיד מיחם גדול ורותח (סכנת נפשות לילדים) עבור כל האורחים, אלא פשוט כל אחד יכול בכל רגע נתון בלחיצה אחת פשוטה להכין לעצמו קפה או תה כשרים למהדרין גם בשבת!

במילים אחרות, השנה אל תזמינו אורחים... לפני שאתם מזמינים את בר המים נעם 2!

לפרטים נוספים ולהזמנה לחצו עכשיו >>

תגיות:חגיםאורחיםתוכן שיווקינועם 2

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה