חדשות בעולם

שלושה מלחים ניצלו בנס ממתקפת כרישים באוסטרליה

שלושה מלחים ניצלו בנס מסירה טובעת באזור שורץ כרישים באוקיינוס, לאחר שספינת נוסעים גדולה 'נתקלה' בהם במקרה

ספינת הנוסעים הענקית לצד הסירה המאיימת לטבוע של המלחים (צילום מסך)ספינת הנוסעים הענקית לצד הסירה המאיימת לטבוע של המלחים (צילום מסך)
אא

בשנת 2021 יצאו שלושה מלחים - וינסנט תומס אטיין, יבגני קובלבסקי וסטניסלב ברזקין למסע יוצא דופן דרך האוקיינוס הרוסי, כדי לשחזר מסלול היסטורי בהשראת 'המסע הרוסי הראשון מסביב לעולם', שנערך במאה ה-19.

הם אמנם כיסו שני שליש מהמסע שלהם, אך ביום רביעי האחרון הופסק המסע שלהם בפתאומיות לאחר שהסירה שלהם עמדה לטבוע במקום שורץ כרישים שחגו סביבם, וגם ניסו לתקוף אותם. 

תצלומי האוויר שתועדו על ידי הרשות לבטיחות ימית באוסטרליה (AMSA) הצליחו להראות את מצבה העגום של הסירה שבה שהו, לצד גוף ספינת נוסעים ש'נתקלה' בהם סמוך ל'ים האלמוגים' באוסטרליה. בהיותו חלק מהאוקיינוס השקט, מלחים מוצאים עניין רב ב'ים האלמוגים'. 

הספינה שפגשה בהם שינתה מסלול והגיעה לסירה תוך 45 דקות, לאחר שזיהתה את הבחורים מרחוק. "העובדה שהם שינו מסלול והגיעו לסירה תוך 45 דקות, זה ראוי לשבח. מזל שהמלחים שהיו על הסירה לא נפגעו במהלך התקרית. התקרית הזו מדגישה את האופי הבלתי צפוי של סביבות ימיות ואת הסיכונים הפוטנציאליים שיכולים להיווצר גם במהלך נסיעות שמתוכננות היטב", אומר מפקד השירות האווירי באוסטרליה. 

מבצע החילוץ המוצלח הוכתר בהצלחה.

תגיות:אוסטרליהמתקפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה