חדשות בארץ

שר החוץ כהן בבחריין: "ישראל מצפה להרחיב את מעגל השלום במזרח התיכון"

במסגרת ביקורו המדיני בממלכה המפרצית, נפגש שר החוץ עם יורש העצר הבחרייני, הנסיך סלמאן בן חמד אאל ח'ליפה. במהלך הביקור הוא יחנוך את מעון הקבע של שגרירות ישראל במנאמה

  • י"ח אלול התשפ"ג
(קרדיט: שלומי אמסלם, משרד החוץ)(קרדיט: שלומי אמסלם, משרד החוץ)
אא

שר החוץ אלי כהן, המבקר בבחריין, נפגש היום (שני) עם יורש העצר הבחרייני, הנסיך סלמאן בן חמד אאל ח׳ליפה.

ממשרד החוץ נמסר כי במהלך הפגישה, שנערכה בארמון גודאיביה במנאמה, הודה כהן ולאביו, המלך חמד בן עיסה אאל ח׳ליפה, על מנהיגותם בהובלת הסכמי אברהם, שהביאו שינוי במזרח התיכון ותרמו ליציבות האזורית ולשגשוג של עמי האזור. הוא ציין כי הסכמי אברהם הם דוגמה למדינות נוספות, והדגיש כי "ישראל מצפה להרחיב את מעגל השלום והנורמליזציה במזרח התיכון". 

עוד נמסר בהודעת משרד החוץ, כי "כהן ויורש העצר דנו באתגרים האזוריים ובמחויבות של שתי המדינות למאבק בטרור, בקיצוניות ובאלימות במטרה ליצור אווירה שתאפשר הרחבת מעגל השלום. שר החוץ כהן הדגיש בפני יורש העצר את חשיבות קידום הקשרים הכלכליים והאזרחיים בין המדינות, ובכלל זה קידום הסכם סחר חופשי וקידום פרוייקטים לחיבור בין צעירים ישראלים ובחריינים".

שר החוץ החל אמש את ביקורו המדיני בממלכת בחריין. מדובר בביקור ראשון של כהן באחת ממדינות הסכמי אברהם, ובמהלכו יחנוך באופן רשמי את מעון הקבע של שגרירות ישראל במנאמה ויחתום על מספר מזכרי הבנות בין ישראל ובחריין. כהן ייפגש עם מקבילו הבחרייני ובכירי ממשל נוספים.

מקבלי הפנים היו שר החוץ הבחרייני, עבדלעטיף בין ראשיד אל זיאני, תת שר החוץ, ראש הפרוטוקול, שגריר ישראל בבחריין ושגריר בחריין בישראל.שר החוץ כהן ייפגש עם עמיתו שר החוץ הבחרייני ובכירי ממשל נוספים. בנוסף, יחנוך שר החוץ כהן באופן רשמי את מעון הקבע של

השר כהן מוביל משלחת מדינית ומסחרית שתשתתף בפעילות לקידום המסחר וההשקעות בין המדינות.

תגיות:אלי כהןמשרד החוץבחריין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה