חם ברשת

"הצל" זועם על השמאל: "תל אביב בוערת ואתם מפגינים? אין לכם לב?"

יואב אליאסי כתב פוסט שהפך לויראלי, בעקבות ההחלטה להפגין במקביל למהומות בתל אביב: "מעל 30 שוטרים פצועים, השוטרים מהבוקר נלחמים באלימות קשה כדי שלא ישרפו את העיר שלכם כדי לשמור עליכם, לא תמצאו טיפת חמלה כדי לתת לשוטרים לנוח? מה יש לכם?"

  • י"ז אלול התשפ"ג
(צילומים: עומר פישמן, תומר ניוברג / פלאש 90)(צילומים: עומר פישמן, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

"תל אביב בוערת. מלחמה בדרום תל אביב - ואתם מפגינים?". כך, בין היתר, כתב "הצל", הזמר יואב אליאסי, בסדרת פוסטים שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו בעקבות המהומות אתמול בתל אביב, שהובילו לפציעת שוטרים ואזרחים בעקבות ההפגנות של האריתראים באזור יד חרוצים. "16 שוטרים אושפזו, ניידות הושמדו, ונדליזם מטורף, עסקים והרכבים ברחוב המסגר הושמדו ואת חלקם ניסו להצית", כתב "הצל" תחילה. "המשטרה בכוחות גדולים של פרשים יורה באוויר וזורקת רימוני הלם  כאשר המוני מתפרעים עם נשק קר יצאו לשרוף את תל אביב. המפגינים הם לא מהשמאל, הם לא אתיופים, הם לא חרדים ולא תומכי הרפורמה, אלא האורחים שלנו שהשמאל כל כך נלחם להשאיר אותם בארץ, המסתננים האריתראים והאבסורד, שהם שעושים את כל זה בזמן שהם מניפים דגלי ישראל. למדו".

"הצל" לא עצר כאן. הוא פרסם אמש סדרה של פוסטים הנוגעים למהומות בתל אביב. הוא ביקש מהעוקבים שלו "לא להגיע לאזור דרום תל אביב" והגדיר את המהומות שם כ"אירוע רב נפגעים". "30 שוטרים פצועים", הוא עדכן, "ועשרות מסתננים, חלקם במצב קשה ואנוש בהתנגשות אלימות של מליציות של מתנגדי משטר לתומכי משטר אריתראים. רחובות תל אביב הפכו לשדה קטל עם אש חיה, ונדליזם ועשרות עסקים נבזזים. המשטרה איבדה שליטה. לא להגיע לדרום תל אביב. עכשיו כולם ביחד - להגיד תודה רבה לבג"צ".

אבל את הביקורת הרחבה ביותר שלו הוא השאיר לאנשי השמאל, שהחליטו להגיע להפגנות אתמול, במקביל לאירועים במרכז העיר. "אין לכם דרך ארץ, אין לכם לב, אין לכם חמלה. אתם מונעים אך ורק משנאה. מעל 30 שוטרים פצועים, השוטרים מהבוקר נלחמים באלימות קשה כדי שלא ישרפו את העיר שלכם כדי לשמור עליכם ואתם לא יכולים שבוע אחד להבין את המצב ולמצוא טיפה של חמלה ולתת לשוטרים לנוח? מה יש לכם?".

אליאסי זכה לתגובות רבות בעקבות הפוסט שכתב. "חשבתי שישראל היא מדינת היהודים. מה עושים בה זרים לא חוקיים ולא יהודים? למה הם גרים במדינת ישראל ועוד עושים בה בלגאן חברתי לא ישוער? מה קרה למדינת ישראל? איבדה את הצביון היהודי שלה ועכשיו היא עבד לאנרכיה?", נכתב. 

תגיות:הפגנותאריתראיםתל אביב"הצל"

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה