חם ברשת

"המיעוט שהובס בבחירות רוצה לקבוע מי יהיה יו"ר יד ושם"

מאבק בין ימין ושמאל בעקבות ההחלטה להדיח את היו"ר דני דיין ולמנות במקומו אשת ליכוד. מני אסייג צייץ על השמאל: "בקרוב כל האוויר החם ייצא מכם כשיסתיימו 15 דקות האנרכיה שלכם. חלולים וחצופים"

  • י"ז אלול התשפ"ג
דני דיין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)דני דיין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

איש הימין, היוצר והבמאי מני אסייג, לא אוהב את ההתנהלות של אנשי השמאל. הוא דיבר על כך לא מעט בעבר, אבל בסוף השבוע פרסם פוסט שמסביר על מה הוא על כך כועס בתקופה האחרונה: מינוי היו"ר במוזיאון "יד ושם".

בסוף השבוע פורסם כי שר החינוך יואב קיש פועל להדיח את יו"ר הנהלת יד ושם, דני דיין, ולמנות במקומו את חברת הכנסת לשעבר קרן ברק מהליכוד. דיין הוא איש תקווה חדשה לשעבר ומינוי של ח"כ גדעון סער. הדיווח על הניסיון להדיחו גרר ביקורות מהשמאל, שככל הנראה רוצה לקבוע מי יהיה היו"ר הבא.

"שימו לב שהם, המיעוט שהובס בבחירות דמוקרטיות, רוצה להחליט לממשלה הנבחרת על כל המינויים", כתב אסייג על השמאל. "הם יקבעו כמובן מי יהיו שופטי ישראל, מי תהיה היועמ"שית, מי יהיה מפקד המחוז, מי יהיו מנכ"לי המשרדים, ועכשיו הם יקבעו גם מי יהיה יו"ר יד ושם.

"על כל מינוי או פיטורין הם משתוללים עלינו, מתפרעים, הורסים, מאיימים, והכל בחסות התקשורת שלהם שפותחת עם זה מהדורות", המשיך אסייג. "הכל שלהם, הם בעלי הבית ועל פיהם יישק דבר. איזה יופי, שקמה המוזרה ורועי נוימן ההזוי יחליטו אם דני דיין יפוטר מיד ושם. מי אתם ומי שמכם?".

"בקרוב כל האוויר החם ייצא מכם כשיסתיימו 15 דקות האנרכיה שלכם. חלולים וחצופים", סיכם אסייג. "אין עוד בעולם חוצפה ועזות מצח אנרכיסטית כזאת. אין".

תגיות:יד ושםמינוייםדני דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה