חדשות בעולם

סערה: רשת ההמבורגרים הגישה צ'יפס שנזרק לפח

בסניף "בורגר קינג" נתפסה עובדת כשהיא ממחזרת את המנות. המשטרה בדרום קרוליינה איתרה את העובדת ועצרה אותה. אם תורשע, היא צפויה להיכנס ל-20 שנה בכלא

  • י"ז אלול התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איך הייתם מגיבים אם היה מתברר לכם שהאוכל שמגישים לכם במסעדה לא טרי? סביר להניח שהייתם זועמים על בעל המקום שאפשר זאת. אבל מה אם היו אומרים לכם שהוא "משחזר" מנות שנזרקו לפח האשפה? סביר להניח שסיפור כזה היה נגמר עם תלונה חריפה למשרד הבריאות ואפילו תביעה בבית המשפט.

סיפור כזה מסעיר בימים אלה את ארה"ב: עוזרת מנהל בסניף "בורגר קינג" בדרום קרוליינה נעצרה בחשד שהגישה לכאורה צ'יפס לאחר שכבר נזרק לפח.

דובר המשטרה המקומית סיפר כי חיימה כריסטין מייג'ור, 39, נחשדה ב"התעסקות מזיקה במזון" - הנחשבת לעבירה פלילית. נטען כי היא הוציאה צ'יפס מהאשפה, הוסיפה אותו למיכל בו מניחים צ'יפס טרי והניחה מעליו צ'יפס חדש.

התלונה הוגשה ב-9 ביולי. שוטרים שהגיעו למקום מצאו שתי נשים שצורחות על מנהלי המסעדה. הנשים סירבו להירגע, נעצרו והואשמו בהפרת סדר.

יומיים לאחר מכן, גורמים בהנהלת "בורגר קינג" התקשרו למשטרה וטענו כי מייג'ור הגישה צ'יפס מפח האשפה ללקוחות. השוטרים הוציאו לה צו מאסר. אם תורשע, היא צפויה להיכנס ל-20 שנה לכלא.

תגיות:משרד הבריאותהמבורגרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה