חדשות בארץ

לא עברו שבועיים וכבר מושבתת: תקלה ברכבת הקלה בגוש דן

חברת תבל, המפעילה את הקו האדום, הודיעה כי עקב תקלה במערכת האיתות, הרכבת הקלה מושבתת עד להודעה חדשה. בתחילת השבוע שובשה הפעילות בחלק מהקו עקב תקלה אחרת

הרכבת הקלה בגוש דן (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)הרכבת הקלה בגוש דן (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

(עדכון: 11:16)

פחות משבועיים לאחר שהחלה לפעול, הרכבת הקלה בגוש דן הושבתה היום (רביעי) למספר שעות, עקב תקלה. חברת תבל, המפעילה את הרכבת בקו האדום, הודיעה כי מדובר בתקלה משמעותית במערכת האיתות.

"עקב תקלת חשמל מתמשכת ברכבת הקלה, לא יתקיים שירות רכבות. יובהר כי אנו פועלים במרץ לתיקון התקלה וממליצים להיעזר באמצעי תחבורה חלופיים. אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית, נשוב ונעדכן בקרוב", נמסר מהחברה. בסמוך לצהריים הודיעה החברה כי התקלה תוקנה והקו שב לפעול לכל אורכו.

נציין כי בתחילת השבוע חלק מהקו, זה הפועל מתחנת אליפלט בתל אביב לקריית אריה בפתח תקווה, הושבת לשעתיים עקב תקלת חשמל. עקב כך, הנסיעה הסתיימה בתחנת אם המושבות ולא בתחנת קריית אריה. בחברת תבל ציינו כי התקלה מקורה בחברת החשמל ולא ברכבת עצמה.

בחברה בודקים כעת אם אותה תקלה במערכת החשמל היא שגרמה לתקלה היום במערכת האיתות. מערכת זו, שמותקנת בקרונות, על המסילה ובחדרי הבקרה והתשתית, דואגת לתיאום עם מערכות הרמזורים והמעבר לנהיגה האוטומטית במנהרות. בנוסף, כמו ברכבת הכבדה, מערכת האיתות מזהה את המרחק בין רכבת ורכבת, ומונעת מאחת להיכנס למקטע אם אחרת כבר נמצאת בו בכדי למנוע תאונה.

תגיות:תחבורה ציבוריתהרכבת הקלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה