נטורופתיה ורפואה טבעית

זה מה שמשפיע על בריאותו של עור הפנים שלכם

שמירה על ניקיון העור מבחוץ, וכן שמירה על תזונה מאוזנת ונכונה, יכולים לתרום לבריאות עור הפנים בצורה משמעותית, וגם ליופיו וזוהרו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ידוע כי שמירה על ניקיון העור מבחוץ, וכן שמירה על תזונה מאוזנת ונכונה, יכולים לתרום לבריאות עור הפנים בצורה משמעותית, וגם ליופיו וזוהרו.

הגורמים השונים המשפיעים על עור הפנים הם:

1. מריחת תכשירים טבעיים – קרמים, מי פנים, סרומים וסבון לעור הפנים – הם קריטיים מאוד לעור הפנים מבחינת בריאותו ויופיו. רצוי לרכוש מוצרים בהכנה ביתית בלבד, כי הם נקיים מכל מיני חומרים מזיקים.

2. צריכת נוזלים מספקת – מומלץ להתמקד באכילה של ירקות או פירות עשירים במים על פני שתיית מים, מאחר שהמים במזון מסוננים היטב מרעלים, ונספגים עם כמויות של ויטמינים ומינרלים טובים המאפשרים את קליטת המים בתאים. כמו כן, אם צריך להוסיף שתיית מים, העדיפות העליונה היא שתיית מים חיים ושתיית מים ע"י סינון של אוסמוזה הפוכה.

3. ויטמין C גם הוא חשוב מאוד לעור הפנים – ויטמין סי הוא נוגד חמצון חזק שמסייע בהפחתת תגובות אלרגיות של העור, וכן מסייע בחיזוק מערכת החיסון והקולגן בעור, ובמניעת זיהומים שונים על גביו. הוא מצוי בפירות שונים, אך כיום צריך כמות מספקת ממנו בגלל רעלים שונים מהסביבה, ולכן רצוי לצרוך תוסף. הוא מצוי בקיווי, בגויאבה, בפלפל אדום, בתות שדה, בפירות הדר ועוד.

4. ויטמין E הוא נוגד חמצון חזק שמסייע בהפחתת הנזק הנגרם לתאים. הוא מסייע בשמירה על עור פנים חלק ובריא על ידי הפחתת רדיקלים חופשיים. הוא מצוי לרוב בשמן זית מכבישה קרה, בזרעי חמנייה, בעלים ירוקים, בברוקולי, בחסה, בתרד, בנבט חיטה, באבוקדו ועוד.

5. אבץ –מינרל שעוזר בתהליכי שיקום וחידוש העור. יש לו אפקט מחטא ואנטי זיהומי, והוא גם עוזר לחיזוק מערכת החיסון. מצוי לרוב בזרעים ואגוזים שונים – זרעי דלעת, שקדים ועוד.

6. בטא קרוטן – זהו ויטמין שהופך בכבד שלנו לוויטמין A. הוא חיוני לשיקום תאי העור ושמירה עליהם מנזקים. הוא מצוי במזונות הבאים: גזר, בטטה ודלעת, ירקות ופירות כתומים וירוקים, קייל, ג'ינג'ר ועוד.

7. שומן ממקור צמחי – עוזר בספיגת ויטמינים ומינרלים בגוף ותורם לשמירה על תקינות תאי העור. השומן הבריא מהצומח מצוי באגוזים, זרעים ושקדים, בשומשום (טחינה), באבוקדו ובשמן זית מכבישה קרה, או שמנים אחרים – רק מכבישה קרה.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותעור בריא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה