חם ברשת

שי גולדן מתרגש: "אבא ואמא מקדשים שם שמים. נפלאות דרכי השם"

יהודי יקר תרם דוכני תפילין להנצחת הוריו של מגיש הטלוויזיה וריגש את הרשת: "שני היהודים למודי הכאב ונדיבי הלב הללו - שיהדותם הייתה להם אש תמיד, גם אם לא קיימו מצוות - קורנים מנחת על הזכות לקדש שם שמים"

  • ז' אלול התשפ"ג
אא

שי גולדן לא מגדיר את הוריו ז"ל כדתיים, אבל לפי הפוסט שפרסם בסוף השבוע, הוא בהחלט יכול להיות גאה במה שהתרחש בסוף השבוע: יהודי יקר הנציח את הוריו באמצעות עמדת הנחת תפילין לזיכוי הרבים.

"יהודי יקר ונדיר מאד זיכה אותי בזכות גדולה והעמיד שני דוכני הנחת תפיליןלעילוי נשמת הוריי האהובים ז"ל, אוולין ואריה גולדן", כתב גולדן והסביר כי החודש הזה הוא חודש פטירתה.

"היא נפטרה בט׳ באלול, אז הנה לכם עוד קמט מרגש לעניין. אני משוכנע שממקום מושבם אי שם למעלה, שני היהודים למודי הכאב ונדיבי הלב הללו - שיהדותם הייתה להם אש תמיד, גם אם לא קיימו מצוות - קורנים מנחת על הזכות לקדש שם שמים", המשיך גולדן. "שמים בהם הם שוכנים. שמים של אמת. שמים שיש בהם מקום לכל הנשמות כולן, גם אלה שמעולם לא הניחו תפילין,.

מי שעמד מאחורי המיזם הוא מני אסייג לו הודה על החיבור לתורם. "תראה רן גולדן", כתב שי לאחיו. "אמא ואבא מקדשים שם שמים. נפלאות דרכי השם. משונות דרכי הגורל".

 
 
 
 
 
 
תגיות:שי גולדןהורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה