סלבס בהתחזקות

אביב אלוש במסר לאלול: "אל תכניסו את הרעל שמתפזר ברשתות החברתיות"

השחקן במסר לחודש אלול: "כמה אנרגיות והכנה אנחנו מוציאים לקראת משפט? עדויות, עורכי דין, כאבי ראש ובעיקר מועקה ולחץ. וליום הזה, שבו נקבע מי יחיה ומי לא - לא נעשה?"

  • ז' אלול התשפ"ג
(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

"בול בזמן הגיעה אלינו אחת הפרשות הרלוונטיות ביותר לימינו", כתב השבוע השחקן אביב אלוש לעוקביו בחשבון האינסטגרם שלו. "אנחנו אחרי כמה ימים בירדן והיו לי לא מעט שיחות עם אנשים מהממים שפגשנו בדרך. אחד מהדברים הבולטים ביותר שעלו בשיחות זה שכולנו צמאים... צמאים מאוד לדיבור ודיבור של אמת. אף אחד מאיתנו לא יודע למי ולמה להאמין כבר מרוב רעשים ובלבול, אבל הצימאון בולט לדיבור שיניח לנו שמחה ותקווה בלב, למשהו שירגיע אותנו וייתן חמצן".

אלוש מספר כי תוך כדי שיח עם אנשים שונים בדעות ובתפיסות הוא גילה כמה מכנים משותפים יש ביניהם. "גיליתי כמה אנחנו מחוברים בשורש ובסיפור הכל כך מיוחד שלנו. ברגע שאנחנו 'מתפקסים' על הסיפור ובמשותף לנו, אוטומטית הלב נפתח ושם קבור הכלב - בשיח בינינו", הוא מסביר. "המסקנה הרווחת מהירדן היא לא להכניס פנימה לתוכנו את כל הרעל שמתפזר במחוזות החדשות והרשתות החברתיות. לשים שופטים ושוטרים בשערים שלנו כדי לשמור על התודעה והנפש, שלא יכנסו פנימה דברים שלא עושים לנו טוב".

אלוש ממשיך וכותב כי "ועכשיו יש הזדמנות נפלאה להתחיל לעשות את זה בראש חודש אלול, חודש של התחדשות וניקיון, כניסה פנימה כדי להגיע הכי מוכנים לראש השנה - היום שבו נקבע לכל אחד ואחת מאיתנו גם בעולמנו הפרטי וגם הכללי לעם ישראל ולעולם כולו - כל מה שיעבור עלינו בשנה הבאה עלינו לטובה ולכן אנחנו צריכים הכנה טובה".

"אם למישהו מאיתנו יש משפט למשל... כמה אנרגיות והכנה אנחנו מוציאים?", הוא מסביר. "עדויות, עורכי דין, כאבי ראש ובעיקר מועקה ולחץ שתמיד מלווים אותנו. וליום הזה, שבו נקבע מי יחיה ומי לא? הבריאות והפרנסה של האדם, הכל נקבע לנו! אז ליום הזה לא נעשה הכנה?! הכנה = 80 = מח + לב".

"יש לנו עכשיו 30 ימים של הכנה ואחריהם עוד 10 ימים ליום כיפור אז שווה וכדאי לנו להתחבר", מסכם אלוש. "עם ישראל בהתחדשות ובהתהוות לקומה הבאה והמופלאה וגם אם זה לא נראה אנחנו לגמרי בדרך לשם. זה דיבור שכדאי להכניס פנימה. להאמין בו, לדבר אותו עם עצמנו ועם אחרים. יש תכלית וסיבה טובה למה שאנחנו עוברים וגם יש לנו המשך לסיפור שנכתב כבר 5783 שנה - הסוף יהיה, כמו תמיד, רק טוב בע"ה".

תגיות:אביב אלושאלולסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה