חדשות בארץ

הפיגוע במוסך בפתח תקווה: המחבל צעק אללה אכבר ודקר את העובד עד שהסכין נשברה

מוחמד בסיוני, המחזיק באזרחות ירדנית ופלסטינית, דקר עובד במוסך בו עבד ופצע אותו קשה. הפרקליטות מייחסת לו עבירת "מעשה טרור של ניסיון רצח"

זירת הפיגוע (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)זירת הפיגוע (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום כנגד מוחמד בסיוני (35), תושב ג'בליה שבשטחי הרשות הפלסטינית, לאחר שניסה ממניעים לאומניים לרצוח עובד ישראלי במוסך שבו עבד בפתח תקווה.

על פי כתב האישום, בסיוני, המחזיק גם באזרחות ירדנית, החזיק באישור שהייה ועבודה בישראל ועבד במוסך בפתח תקווה, בו גם לן ברוב ימות השבוע.

במועד מסוים, גמלה בליבו החלטה להמית את בנו של אחד מבעלי המוסך, אשר עבד עימו במקום. כאשר העובד שהה בחלקו האחורי של המוסך לבדו, החליט בסיוני לנצל את ההזדמנות, הצטייד בסכין מהמטבח שבמוסך והתנפל עליו. בסיוני דקר את העובד בחזהו ובפלג גופו העליון תוך שהוא קורא "אללה אכבר".

העובד החל לזעוק זעקות עזרה ונאבק בבסיוני עד אשר אחיו של בעל המוסך ניגש אליהם. כאשר הבחין בסיוני בעובד אחר שהגיע לעזור לפצוע, הכה אותו בפניו באגרוף והחל להתקרב אליו בתנועה מאיימת כאשר הסכין בידיו.

בסיוני שב לכיוון העובד שהיה שרוע על הקרקע, ודקר אותו עד שהסכין שבידיו התפרקה. בנוסף, הרים התוקף מצבר רכב ואיים להשליכו על העובד. מספר דקות לאחר מכן החליף הנאשם חולצה ויצא אל הרחוב הסמוך תוך שהוא קורא קריאות "אללה אכבר". שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו.

כתוצאה מהפיגוע פונה העובד הפצוע במצב קשה לבית החולים כאשר הוא סובל מפצעי דקירה, חתכים וסימנים כהים בפניו.

כתב האישום מייחס לבסיוני עבירות של מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מעשה טרור של תקיפה סתם ושיבוש מהלכי משפט.

תגיות:משטרהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה