חדשות עולם הילדים

טל עוברת חרם בכיתה ועידו רב עם החבר הכי טוב שלו: אנימציה מעצימה לילדים (וגם להורים) בטכנולוגיית AI. מוגש בחינם לכל קוראי הידברות

לראשונה בהידברות, שני סרטונים שנוגעים ללב בהם ילדים משתפים במה שעובר עליהם בחיים ומעבירים מסרים מעצימים. הסרטונים נוצרו בטכנולוגיית AI של הבינה המלאכותית והם פתוחים בחינם לכל הילדים באהבה

  • ג' אלול התשפ"ג
אא

אלול הגיע. הילדים מתחילים את שנת הלימודים, חלקם יתחילו בעוד כשבועיים וההתרגשות הגדולה מלווה לעיתים בחששות שונים המבוססים על המציאות שלפעמים היא כואבת. ב'עולם הילדים' מבית הידברות נרתמו לאתגר והפיקו שני סרטונים מרגשים מאוד. אף על פי שהדמויות מצוירות, הן כל כך אמיתיות ומשתפות אותנו מלב אל לב בקשיים ובהתמודדויות שילדים יכולים לחוות במהלך שנות הילדות. טל עוברת חרם ועידו רב עם חברו הטוב ביותר 

אמנם הילדים מספרים על הקושי, על הכאב ועל הצער, אבל בעיקר הם מספרים על התקווה, על הנקודות החיוביות שנותנות להם כוח, ומעצימות את הצופים בתחושה של: גם אתם יכולים לעבור את זה. אתם גיבורים וחזקים!

"אני עוברת חרם, וזה מה שעוזר לי ברגעים קשים כשאני כמעט נשברת" טל, ילדה בת 10 שעוברת חרם בחצי השנה האחרונה, רוצה לעזור לילדים אחרים שעוברים את מה שהיא עוברת, ומשתפת אתכם במה שעוזר לה כשקשה לה. גם עידו משתף אותנו בתחושותיו אחרי מריבה עם חברו הטוב. מה אחיו הגדול אמר לו ואיך הוא הצליח להתגבר ולהשלים.

צפו בסרטון באתר עולם הילדים

לראשונה הידברות החליטה לרתום את הטכנולוגיה החדשנית של הבינה המלאכותית שנכנסה לחיינו לפני כמה חודשים. עידו וטל, הילדים בסדרה 'בינה', הם דמויות שנוצרו בבינה מלאכותית, ומעבירות בצורה אוטנטית את האתגרים איתם מתמודדים הילדים.

הסדרות, הסרטים, החוגים, המשחקים - הכל נעשה מתוך תחושת שליחות עצומה להאיר בנשמות הזכות של הילדים את אור התורה בכל דרך יצירתית שאפשר. "חשוב לנו להביא לילדי ישראל, תוכן איכותי ומהנה גם ברמה הערכית וגם ברמה הביצועית" אומרת גלית מנהלת עולם הילדים. זה המוטו של עולם הילדים וזה בדיוק מה שתמצאו באתר!

צפו בסרטון באתר עולם הילדים

להצטרפות לחצו כאן

בעולם הילדים המרתק, תמצאו מגוון ענק של תכנים שיעסיקו את הילדים שלכם למשך שעות, יאפשרו לכם לעבור קיץ רגוע ויטמיעו ערכים ומידות בילדים הצעירים. עשרות סדרות עם מעל 2,000 פרקים כ-50 סרטים לצפיה חופשית, כ-700 משחקים. 15 חוגים אונליין. בלי הגבלה :) וכ-60 ספרי קומיקס שלמים. חופשי! נצלו את הזמן שנשאר, הצטרפו עכשיו במחיר מיוחד של חופש גדול: 15 ש"ח לחודש הראשון.

תגיות:חרםאנימציהעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה