חדשות בארץ

התקרית בכפר בורקה: בימ"ש הורה על שחרורו ממעצר של יחיאל אינדור

אינדור נפצע קשה לאחר שהותקף על ידי פלסטינים. בימ"ש השלום הורה לשחררו, המשטה ערערה למחוזי אך גם שם קבע השופט כי ההחלטה על השחרור נשארת בתוקף

יחיאל אינדור (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)יחיאל אינדור (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

(עדכון 16:30)

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אלכסנדר רון, דחה אחר הצהריים (שלישי) את ערעור המשטרה, והחליט לתת תוקף לפסיקת בית משפט השלום, מהבוקר, לשחרר את יחיאל אינדור למעצר בית.

בידי המשטרה שמורה הזכות לפנות לבית המשפט העליון, אך היא טרם הודיעה אם בכוונת לעשות כן.

על אינדור, החשוד כי ירה למוות בצעיר פלסטיני בתקרית בכפר בורקה לפני כשבוע וחצי, נאסר להשתמש בטלפון ועליו להייתצב לחקירה ככל שיידרש.

נציין כי אינדור שוחרר לפני יומיים מבית החולים, לאחר שנפצע באורח קשה בתקרית בבורקה, והועבר לבית החולים של שירות בתי הסוהר להמשך מעצרו.

במהלך הדיון בבית משפט השלום, בפני השופט עמיר שקד, התעקשו עורכי דינו של אינדור כי עברו 12 יום של חקירה בהם הוא שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים, ועם זאת התנהלות המשטרה, לדבריהם, היא כאילו מדובר ביום הדיונים הראשון.

נציג המשטרה אמר כי בעדות של הפתולוג הפלסטיני הוא ציין שהירי בוצע ממספר מטרים ושלא נמצא קליע שקושר לנשקו האישי של אינדור.

הוא הוסיף כי אין למשטרה תיעוד של האירוע מתחילתו ועד סופו. עוד אמר כי מספר אבנים נלקחו מהזירה על מנת לבצע בדיקת D.N.A ולברר את זהותם של התוקפים.

נציין כי כבר בדיון בשבוע שעבר, בנוגע להארכת מעצרו של אינדור, אמר השופט ציון סהראי כי "עיון בחומרים החדשים מלמד כי החשד הסביר בעניינו של המשיב התחזק במידה מסוימת, והתחזקות מסוימת זו מצדיקה את הותרתו במעצר לפרק זמן נוסף. אין משמעות הדבר כי טענת ההגנה העצמית נשללה או נסתרה".

במקביל, משטרת מחוז ש"י עצרה היום שני פלסטינים, החשודים בתקיפת יהודים בתקרית בכפר בורקה. לשניים, אחד מהם נער, מייחסת המשטרה יידוי אבנים. במשטרה ציינו כי צפויים מעצרים נוספים.

נזכיר כי בשבוע שעבר הורה בית המשפט הצבאי במחנה עופר לשחרר חמישה פלסטינים אחרים. הם נעצרו עקב חשד לתקיפת מתיישבים אך לא נמצאו ראיות התומכות בהשארתם במעצר.

תגיות:בית משפטיחיאל אינדור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה