סלבס בהתחזקות

"סיפור השגחה": עדן הראל שכחה את הסידור שלה, ואז - דבר מדהים קרה

עדן הראל משתפת סיפור השגחה מדהים שהיה לה עם הרבנית חגית שירה, מחברת הסידור 'שירת חיי'

אא

עדן הראל התרגשה וריגשה השבוע את אלפי גולשיה ברשתות החברתיות, כאשר פרסמה פוסט על מה שכינתה אותו "סיפור השגחה", לאחר ששכחה את סידור התפילה שלה בבית.

כידוע, גם הראל, כמו סלבס רבים אחרים, מעניינת את הגולשים. לפיכך, גם היא נוהגת לשתף את עוקביה בחוויות מחוויות שונות, כמו גם בדברי תורה וזיכוי הרבים. 

השבוע נסעה לביקור בצפת, וגילתה כי שכחה את סידור התפילה שבו היא נוהגת להתפלל - בבית. 

בפוסט מתארת הראל כי היא נוהגת להתפלל בסידור 'שירת חיי' של הרבנית חגית שירה, ולמרות שחיפשה אותו בכל חנות אפשרית בצפת - חזרה בידיים ריקות. 

בשלב מסוים החליטה הראל לשבת בבית קפה כדי להירגע מהחיפושים המתישים בחום הזה, אחרי הסידור, כשלפתע, דווקא בתוך המקום הכי פחות צפוי, היא פוגשת את חברתה משכבר - הרבנית חגית שירה בעצמה. 

כמובן שהמפגש בין השתיים מיד עלה לתיעוד שבו סיפרה הראל על ההשגחה הפרטית, ואמרה בהתרגשות: "זה סיפור של השגחה. אתם צריכים להבין, כשרוצים ויש תביעה של הלב - ה' עוזר".

מאידך, גם הרבנית חגית שירה, שהתרגשה לפגוש בחברתה היקרה, כתבה ברשתות החברתיות כך: "סיפור מדהים של השגחה פרטית. יום ראשון, בדרך לקנות ציוד עם הילדים. 'אמא, אמא', הם שיגעו אותי. נכנסתי איתם לבית קפה שיירגעו קצת, ואת מי אני פוגשת? את עדן המהממת. כמובן שתוך דקה היה לה סידור ביד. בדרך שאדם רוצה לילך, בה מוליכין אותו", סיכמה. 

תגיות:הרבנית חגית שירהעדן הראלהשגחה פרטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה