סלבס בהתחזקות

"יש ברכה ויש קללה": אביב אלוש במסר לגופי התקשורת

השחקן הקביל, בטור לעוקביו, את מה שמתרחש בישראל לפרשת השבוע: "תראו את הטוב שיש פה, כי בכל רגע נתון בכל אדם ובכל סיטואציה יש ברכה ויש קללה. מה אני בוחר לראות?"

  • כ"ו אב התשפ"ג
(צילום: Flash90)(צילום: Flash90)
אא

"בכל רגע נתון, בכל אדם ובכל סיטואציה יש ברכה ויש קללה. מה אני בוחר לראות? באיזו דרך אני מעדיף ללכת?", כך כתב השחקן אביב אלוש בהתייחס לפרשת השבוע ראה, ובהקשר של מה שעובר עם ישראל בימים אלה.

"אתמול הייתה לי הזכות להנחות את טקס גיבורי השנה, טקס שכולו הוכרת תודה לאנשים ועמותות שעושות רק טוב עבור אחרים", סיפר אלוש. "כמה אנשים טובים יש לנו פה בארץ היפה הזאת וכמה טוב וחסד יש פה שזה לא נתפס בשום קנה מידה וזה גם מתחבר בול לפרשה שמשה מדבר איתנו על עניין הצדקה: כִּי יִהְיֶה בְךָ אֶבְיוֹן מֵאַחַד אַחֶיךָ בְּאַחַד שְׁעָרֶיךָ בְּאַרְצְךָ אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ לֹא תְאַמֵּץ אֶת לְבָבְךָ וְלֹא תִקְפֹּץ אֶת יָדְךָ מֵאָחִיךָ הָאֶבְיוֹן".

"זאת הדרך שאנחנו מצווים ללכת בה, לראות את האחר ולעזור לו, אבל מה שהכי התחדד לי תוך כדי השיחות זה שהטוב הזה כל הזמן קיים 24/7, 365 ימים בשנה. אנחנו אלו שבוחרים האם לראות או לראות את כל הטוב הזה", המשיך. "על מה אנחנו מדליקים את הזרקור? בראש ובראשונה ההארה היא לגופי התקשורת והחדשות בארץ. תראו לנו את הטוב שיש פה, תשימו עליו פוקוס, הוא קיים והוא מרפא ומאחד. תספרו לעם ישראל את הסיפור האמיתי שלו. תעזרו לחיבור ולשלום בינינו, תכניסו לאנשים קצת חמצן אהבה וחמלה. אבל דם מוכר ופילוג ושנאה מוכרת, ובעיות ופחדים - זה מוכר".

לסיום הוסיף אלוש: "אז עד שהם יבינו בע"ה שהטוב מוכר יותר אנחנו אלה שנצטרך לבחור האם לראות ברכה או קללה, להכניס לתודעה ולנפש שלנו דברים שעושים לנו טוב או לא".

תגיות:פרשת השבועפרשת ראהאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה