חדשות בארץ

במושב מתנגדים לאירוח הזוג נתניהו. הסיבה: "נערכים לקטיף מנגו"

אחרי ההפגנות בנווה אטי"ב, בכפר הנופש רמות הודיעו כי הם לא מוכנים לארח את ראש הממשלה ורעייתו. הסיבה: "מחכים לקטיף הזה כל השנה. כל דחייה של הקטיף, בעיקר בחום הזה, עלולה לגרום לנזקים כבדים"

  • כ"ו אב התשפ"ג
נתניהו (קרדיט: חיים גולדברג, פלאש 90)נתניהו (קרדיט: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

אחרי שהתארחו בשבוע שעבר בנווה אטי"ב, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מתכננים להתארח בכפר הנופש רמות בשבוע הבא. בעקבות המסקנות מאירועי החופשה האחרונה, נעשות הכנות של כוחות הביטחון בכפר הנופש, אלא שרבים מתושבי המושב מתנגדים לבואם.

ביום שישי נפרשו גדרות בשטחים הפתוחים הסמוכים לכפר הנופש. החשש העיקרי נובע מהמחסומים שהוצבו בכניסות למושב נוה אטי"ב. מדוע? כי לדבריהם, זה יכול ליצור בעיה בכל הנוגע לקטיף המנגו באזור.

"בימים אלו אנחנו קוטפים מנגו, שהוא הגידול העיקרי שלנו", הסבירה תושבת המקום לאתר וואלה. "אנחנו מחכים לקטיף הזה כל השנה, וגם פועלים אצלנו כמה בתי אריזה. כל דחייה של הקטיף, בעיקר בחום הזה, עלולה לגרום לנזקים כבדים". עוד אמרה כי חדרי האירוח שפועלים במושב מלאים, ויש חשש שסידורי הביטחון הכבדים יפגעו בשגרת החיים ויגרמו לנופשים למטרד. ד"ר יגאל קיפניס ממעלה גמלא אמר: "בכל השבוע הבא אני קוטף מהמטעים שצמודים לכפר הנופש, וצריך להביא את המנגו לבית האריזה שצמוד לכפר הנופש".

יעקב אשכול ממושב רמות הוסיף: "רב הנסתר על הנגלה. אנחנו עוד לא יודעים מה צפוי. יש חשש כבד מפגיעה בתיירות ובחקלאות, אלו שתי הרגליים שעליהן עומד מושב רמות. על פי מה שקרה בנווה אטי"ב, יש לנו סיבות טובות לחשוש, אבל אנחנו מקווים שהמשטרה הפיקה לקחים ושלא ניפגע. צפויה בוודאי גם מחאה גדולה, ואנחנו בהחלט מבינים את המפגינים. ראש הממשלה יכול בהבל פה לגמור את המשבר הזה, להודיע שעוצרים את ההפיכה והולכים לחקיקה בהסכמה רחבה".

תגיות:רמותבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה