חדשות בארץ

הזוי: נחתך בביתו מסכין בזמן שחתך בורקס - וזכה בתביעת תאונת עבודה

לאחרונה הוגשה תביעה יוצאת דופן במוסד לביטוח לאומי: עובד תוכנה שעבד בזמן הקורונה מהבית - חתך את כף ידו השמאלית בטעות, כשניסה להפריד בעזרת סכין בין שני בורקסים קפואים

אא

לאחרונה הוגשה תביעה יוצאת דופן במוסד לביטוח לאומי: עובד תוכנה שעבד בזמן הקורונה מהבית - חתך את כף ידו השמאלית בטעות, כשניסה להפריד בעזרת סכין בין שני בורקסים קפואים. "התחלתי את עבודתי, ולאחר שעתיים רציתי לחמם לי משהו לאכול. קמתי למטבח תוך כדי שיחת זום עם מספר עובדים ומנהלים, והסכין שנעזרתי בה להפרדת הבורקסים, נכנסה לי לכף ידי השמאלית", שחזר בתצהיר שהגיש דרך עורכת הדין ענת קאופמן. "ירד לי הרבה דם, ואשתי לקחה אותי לקבלת טיפול רפואי בקופת חולים".

קאופמן, שמתמחה בדיני נזיקין וביטוח, הגישה עבורו תביעה שבה ביקשה מהביטוח הלאומי להכיר בו כנפגע בתאונת עבודה, שכן לדבריו, הפציעה הסבה לו נזק, ומקשה עליו בביצוע פעולות עד היום.

בשלב מסוים התבקש העובד להמציא מסמכים המוכיחים כי הוא אכן השתתף בפגישת זום באותה שעה, זאת אומרת שהיה בזמן עבודה - רק מהבית (היות והיה זה בתקופת הקורונה). למרבה ההפתעה, על אף שמדובר בעבודה מהבית, הביטוח הלאומי הכיר בעובד כנפגע תאונת עבודה, ובקרוב הוא אמור להיות מזומן לוועדה רפואית שתקבע את אחוזי נכותו. 

"רבים לא יודעים שישנן תאונות רבות שמוגדרות כתאונות עבודה על פי דין, גם אם על פניו זה לא נראה ככה", אומרת עו"ד קאופמן, ומדגישה כי ניתן לקבל גמלאות ופיצויים בגין אותן 'תאונות'. 

תגיות:ביתסכיןביטוח לאומיתביעהתאונת עבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה