חדשות בארץ

הקבוצה החדשה של ינון מגל: "נפגעי תמי 4" בפייסבוק

העיתונאי טען כי הוגשה תביעה ייצוגית נגד החברה. במקביל, סטודנטים מאריאל יצרו "מלשינון" בו אפשר לדווח לשטראוס על שיח פוגעני בערוצים מתחרים

  • כ"ב אב התשפ"ג
ינון מגל (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)ינון מגל (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הפתרון לחרם של שטראוס על ערוץ 14? סטודנטים לתקשורת מאוניברסיטת אריאל יצרו אתמול (שלישי) "מלשינון", בו אפשר לדווח לשטראוס על שיח פוגעני בערוצים אחרים. המטרה של המהלך היא להוכיח לשטראוס כי גם ערוצים אחרים מקצינים בדיווחים וכך "יחייבו" את החברה להפסיק לפרסם גם בערוצים אחרים.

הסטודנטים מאריאל לא באמת מצפים שמהלך כזה יקרה, אך נראה כי בעזרת הדיווחים שתקבל שטראוס יוכלו לטעון כי החברה מחרימה את ערוץ 14 רק בשל העובדה שהוא מזוהה עם הימין.

ינון מגל צייץ: "המטרה - לאכוף את האמנה שלהם גם על ערוצי התבהלה. כאן תוכלו לדווח לבעלי שטראוס בזמן אמת על שיח פוגעני", תוך שהוא מצרף לינק ל"מלשינון".

מגל עצמו פרסם אתמול סרטון בו הוא מודיע כי עבר לחברה מתחרה לתמי 4 (שטראוס מחזיקה בחברה) וצילם את עצמו מוזג כוס מים בביתו.

העיתונאי לא עצר שם. "צהריים טובים למתנתקי תמי 4", כתב מוקדם יותר. "אנו מקבלים המון תלונות על כך שלא ניתקו אתכם בזמן או שלא ניתקו בכלל לאחר 2 ימי עסקים וגם על 'קנס' כלשהו שאתם צריכים לשלם אם אתם מתנתקים. אנו קוראים לכם להצטרף לקבוצת 'נפגעי תמי 4' בפייסבוק ולפרסם פוסט הנוגע למקרה שלכם ולמה שאתם מרגישים. בשפה נאותה". עוד הוסיף מגל: "תביעה ייצוגית הוגשה נגד תמי 4 בגין אי ניתוק צרכנים לפי חוק הגנת הצרכן ואנו מזמינים אתכם להצטרף לתביעה".

תגיות:ינון מגלשטראוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה